نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مشکلات کشور با همدلی قابل حل است

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۳۸:۱۸
کد خبر: ۷۲۵۷۲۸
مشکلات کشور  با همدلی قابل حل است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت فهیم ایران با بصیرت و درک بالا در برابر توطئه های دشمنان هوشیار است و با وحدت همه جانبه و حمایت قاطع از حریم ولایت از نظام اسلامی حراست می کند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  در آیین معارفه امام جمعه خمین در بیت تاریخی امام خمینی(ره)، افزود: دشمنان و منافقان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های زیادی را علیه ایران طراحی کردند اما، هر بار این دسیسه ها با حضور آگاهانه مردم در هم شکسته است.

وی اظهارکرد: هجمه و اقدامات شوم منافقان همواره علیه نظام اسلامی بوده است امادشمنان هرگز نتواسته اند کاری از پیش ببرند چرا که امت اسلامی ایران آرمان های انقلاب را پاس می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم مطالباتی دارند که از طریق مجاری قانونی و با همدلی و همراهی قابل حل است و نباید اجازه سوء استفاده به دشمن داده شود.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: خمین زادگاه رهبر جهانی اسلام است که سرفصل جدیدی در تاریخ بشریت به وجود آورد و رسیدگی به مشکلات مردم ولایتمدار و انقلابی خمین یک افتخار است.

وی گفت: خدمت در جایگاه خطیب جمعه حساس و مهم است و امام جمعه سابق خمین منشاء خدمات و طرح های فرهنگی بسیاری در زادگاه امام راحل بود که باید این خدمات استمرار یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز