معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی :

انسجام در جامعه عامل بصیرت افزایی و روشنگری است

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۳۷:۳۹
کد خبر: ۷۲۵۷۳۲
انسجام در جامعه عامل بصیرت افزایی و روشنگری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: اتحاد و انسجام در جامعه عامل بصیرت افزایی و روشنگری است که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری اتحاد خود را حفظ می کنند.

به گزارش برنا از اراک ، فتح الله حقیقی در آیین معارفه امام جمعه خمین در بیت تاریخی امام خمینی(ره)، افزود: استکبار جهانی درصدد است که اتحاد و غیرت دینی امت اسلامی را خدشه دار کند چرا که دنیا بر اساس طراحی ها و نقشه های استکبار پیش نمی رود بر همین اساس در عراق و سوریه میلیاردها دلار هزینه شد تا جنگ نیابتی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: از مصادیق وحدت این است که جوانان نسبت به اهداف استکبار هوشیار باشند و بدانند دشمن چه اهدافی را را دنبال می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: آمریکا و استکبار با جنگ های رو در رو و جنگ های نیابتی نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز غیرت مسلمانان را هدف قرار داده اند، اما شکست آن ها در عرصه های مختلف نشان دهنده این است که کشورهای دیگر و خاورمیانه بر اساس نقشه آمریکا و طراحی های استکبار حرکت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با مشکلات اجازه هیچ گونه سوء استفاده به دشمنان را نمی دهند و مدیران نیز باید نسبت به مطالبات صنفی گوش شنوا داشته باشند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: نظام جمهوری اسلامی در حیات 40 ساله خود در سایه اتحاد و همبستگی به اقتدار رسیده و دشمن با هر نقشه شوم نتوانسته است خدشه ای به اقتدار نظام وارد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز