نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی :

آمریکا جنگ را اعلام کرده اما هنوز آغاز نکرده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۷:۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۲۶۲۱۶
آمریکا جنگ را اعلام کرده اما هنوز آغاز نکرده است
همه باید در این شرایط پشتیبان دولت باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن کاران برتر استان کرمانشاه که به مناسبت روزصنعت و معدن در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد اظهارداشت:  خزانه‌داری آمریکا به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۶_۱۳-۲۵-۲۸

او افزود:  چون هنوز در داخل کشور به باور نرسیده‌ایم، برنامه مناسبی برای مقابله با این جنگ نداریم و تازه باید سراغ آزمون و خطا برویم، این در حالی است که تمام ابزار و قدرت کافی از بعد نرم‌افزاری و سخت افزاری را برای مقابله با این جنگ داریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و گفت: آمریکا جنگ را اعلام کرده اما هنوز آغاز نکرده است، و ما می‌توانیم با تعامل با یکدیگر در چند ماهی که فرصت داریم راهکار مقابله با این جنگ را پیدا کنیم.

مصری ادامه داد: همکاری بخش‌های مختلف راهکار مقابله با این شرایط است و در این شرایط همه باید پشتیبان دولت باشیم.

او افزود:  سیاست تسلیم شدن درباره مسائل اقتصادی جواب نمی‌دهد، تقاضا برای دلار و یا طلا زیاد باشد و در برابر این تقاضا مدام دلار و سکه وارد بازار کنیم هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع حدود 70 تن سکه طلا در کشور این کار هیچ نتیجه مثبتی نداشت جز اینکه هفت هزار میلیارد تومان که معادل حقوق دو سال مددجویان بهزیستی است فقط به 150 نفر رسیده است.

مصری ادامه داد: توزیع و پیش فروش سکه کاری اشتباه بود.

او افزود: مگر نمیدانیم طلا  جزو موارد تحریم است و باید از آن صیانت کنیم.باید به جای این کارها مردم را مطلع می‌کردیم که این نوسانات ارز ناشی از جنگ روانی است و نباید به آن دامن زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز