رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه:

بخش خصوصی امنیت ندارد

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۷:۳۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۶۲۲۱
بخش خصوصی امنیت ندارد
دو نرخی شدن ارز مشکل پیش می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهندس جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه در مراسم آئین صنعتگران و معدن کاران نمونه استان کرمانشاه که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد با تبریک روز صنعت و معدن، اظهارداشت: با توجه به شرایط نرخ ارز، ما تجربه کرده‌ایم که هر کالایی کوپنی شد آزاد آن کالا هم در بازارموجود بود.

او  افزود: با دو نرخی شدن ارز اکنون مشکل پیش آمده است و با مشکلات پیش آمده خیلی‌ها سواستفاده‌های کلان کردند.

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت: خرید یک سری از کالاهای اساسی حتما با ارز است،  و به کالاهایی ارز داده شده مانند موبایل که اصلا ضروری نیست ارزدولتی داده شود.

 شکری ادامه داد: بخش خصوصی در استان کرمانشاه امنیت ندارد، با این مشکل نمیشه کار کرد.

او افزود: اگر مانند گذشته نرخ ارز را بازار معین کند مطمئنا خیلی از مسائل ما حل خواهد شد.

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت: تولید کنندگان ما در مسائل زمانی امورمالیاتی، ارزش افزوده، تامین اجتماعی و... درگیرند، به خاطر توسعه استان  از نمایندگان خواسته شده مسائل را در مجلس مطرح کنند.

 شکری ضمن تشکر از بانک‌های عامل گفت: در استان کرمانشاه تامل خوبی با بانک‌ها هست و بانک‌ها در چارچوب خاصی کار را دنبال می‌کنند.

او به تعطیلی واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: معادن خوبی در استان کرمانشاه شناسایی شده است، اگر این معادن در اختیار کسانی باشد که خام فروشی نکنند در اشتغالزایی و راه‌اندازی واحدهای تعطیل بسیار موثر است.

شکری گفت: لازم است حتما واحدهای صنعتی را حمایت کنیم که سر پا نگه داشته شوند و نیاز  تاممندشتر ادارات و بانک‌ها هستیم تا بتوان این بحران را رد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز