سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خبرداد:

لغومجوز و تعلیق دو شرکت خدمات مسافرتی در استان

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۴۲۲
لغومجوز و تعلیق دو شرکت خدمات مسافرتی در استان
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از لغومجوزیک شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری و تعلیق یک شرکت دیگر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبرداد.

 «یوسف بیدخوری» در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام این خبرافزود: شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری«ایرمان رسپینا» لغور مجوز شد و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری«موج آبی آرام» محوز فعالیت اش تعلیق شده است.

وی درباره علت لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری«ایرمان رسپینا» گفت: با توجه به بررسی پرونده آن شرکت و عدم پیگیری جهت رفع نواقص به خصوص نداشتن مدیر فنی و عدم معرفی مدیرعامل جدید، با وجود استعفای مدیرعامل قبلی و تعطیلی بدون اطلاع اداره کل، پیرو رای ششمین جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی و به استناد ماده 20 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاترخدمات مسافرتی مصوب هئیت وزیران و ماده 43 و 54 مقررات اجرایی – انضباطی فعالیت دفاتی خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب سال 95 مجوز فعالیت این شرکت لغو شد.

بیدخوری تاکید کرد: این شرکت موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان از فعالیت در زمینه فعالیت های مندرج در بند «ب» ماده یک آئین نامه مذکور خودداری کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی درباره تعلیق مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری «موج آبی آرام» نیز گفت: با توجه به بررسی پرونده این شرکت و و عدم پیگیری برای رفع نواقص به خصوص نداشتن مدیرعامل و مدیرفنی ، پیرو رای پنجمین جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی(بند11) و به استناد ماده 20 آئین نامه نظارت برتاسیس و فعالیت دفاترخدمات مسافرتی و ماده 43 مقررات اجرایی – انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مجوز فعالیت این شرکت از تاریخ ابلاغ به مدت یک ماه تعلیق می شود.

بیدخوری یادآورشد: این شرکت نیز موظف است طبق ماده 19 آئین نامه مذکوردر زمان تعلیق از قبول تعهدهای جدید و تبلیغات در زمینه اجرای تور خودداری کرده و طبق دستورالعمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید و در صورت عدم رعایت این موارد ، مجوز دفترب تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز