​استاندارالبرز:

بستر لازم برای حمایت از کالای ایرانی در البرز فراهم است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۶۴۷۷
بستر لازم برای حمایت از کالای ایرانی در البرز فراهم است
​استاندارالبرزبا اشاره به پتانسیل های اقتصادی، تحقیقاتی و پژوهشی دراین استان گفت: ظرفیت های لازم برای حمایت از تولید داخل و تحقق سیاست های شعار سال جاری فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی روز شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: در شرایط حساس اقتصادی که هجمه های سنگینی را درکشور شاهد هستیم هرچه بیشتر باید به تولید داخل اکتفاء کرد ودراین بین اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفاء می کند.

وی ادامه داد: وجود 350 برند ملی، مراکز تحقیقاتی و کشوری در البرز فرصتی مغتنم برای حمایت از تولید داخل است که باید هرچه بیشتر ازآن بهره برد.

استاندارالبرز گفت: سفر مسئولان کشوری به البرز، فرصتی مغتنم برای توسعه استان است.

وی اضافه کرد: دراین بین نباید صرفه جویی و استفاده از الگوهای درست مصرف را به دست فراموشی سپرد چراکه با استفاده درست از منابع داخلی می توان بخشی از الگوهای اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.

نجفی ادامه داد: با توجه به فصل گرما لازم است دستگاه های اجرایی استفاده درست از آب و برق را در دستور کار قرار دهند و صرفه جویی دراین زمینه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر استفاده درست وجود ندارد باید فرهنگسازی شود و درصورت نقص فنی در هدر رفت انرژی به سرعت مشکل آن برطرف شده و اقدامات موثر برای استفاده بهینه انجام گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز