"رییس اداره ورزش وجوانان الیگودرز" درگفت وگو با برنا:

حضور ۵۰۰ ورزشکار، سرپرست ،مربی وداور در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی به میزبانی الیگودرز

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۰:۱۷
کد خبر: ۷۲۶۶۴۹
حضور ۵۰۰ ورزشکار، سرپرست ،مربی وداور در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی به میزبانی الیگودرز
"مهدی شاه نصیری" در گفت وگو با خبرنگاربرنا ازحضور ۵۰۰ ورزشکار، سرپرست ،مربی وداور در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی امید های کشور به میزبانی الیگودرز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، شاه نصیری در این گفت وگو ، اظهارکرد: شهرستان الیگودرزاز ۱۹ تا ۲۲تیرماه میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی  امید های کشور  از ۳۲ استان خواهدبودوبهترین‌کشتی گیران ایران در رشته های آزاد وفرنگی درآخرین مرحله انتخابی تیم‌ ملی کشتی امید  به میزبانی الیگودرز حضور خواهند داشت .

وی  با بیان اینکه  قهرمانان این مسابقات به رقابتهای رومانی راه خواهند یافت ،افزود: با توجه به نزدیک بودن مسابقات المپیک این رقابت ها  از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

شاه نصیری با بیان اینکه  تمامی عوامل استان وشهرستان در تلاش هستند تا میزبان شایسته ایی برای برگزاری این مسابقات باشیم ، تصریح کرد: مستقیما ۱۵۰ تا ۲۰۰ عامل اجرایی در این مسابقات درگیر هستند وهمه چیز برای این میزبانی آماده است  تا نام استان وشهرستان را سربلند کنیم .

 وی   ادامه داد:لرستان درکشتی آزاد ۷ کشتی گیررا به میدان خواهد فرستاد  که امیدداریم حداقل سه کشتی گیر لرستانی در این مسابقات صاحب مدال شوند ودرکشتی فرنگی هم مدعی قهرمانی هستیم .

رییس ورزش وجوانان الیگودرزهمچنین تاکید کرد: این مسابقات در سالن زیبای ملی الیگودرز با گنجایش ۲هزارو۵۰۰ نفر  که از لحاظ امکانات یکی از بی نظیرترین سالنهای کشور است برگزار می خواهدشد.

شاهن صیری خاطر نشان کرد: شرایط آب وهوایی الیگودرز ظرفیت خوبی برای میزبانی  مسابقات ورزشی ایجاد کرده است.

 

نظر شما