سیلوانا به عنوان شهر پاراگلایدر ایران شناخته می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۱:۱۰
کد خبر: ۷۲۷۰۵۰
سیلوانا به عنوان شهر پاراگلایدر ایران شناخته می شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سیلوانا به عنوان شهر پاراگلایدر ایران شناخته می شود و رایزنی هایی برای ثبت جهانی مسابقات پاراگلایدر سیلوانا انجام شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  عبدالله چمن گلی عصر امروز یکشنبه در مورد مسابقات بین المللی ورزش های هوایی سیلوانا گفت:  شهر سیلوانا به عنوان شهر پاراگلایدر کشور شناخته می‌شود و برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی این رشته ورزشی تمام ارگان ها با یکدیگر همراهی و همکاری می کنند.

وی افزود: در این راستا و برای اسکان ورزشکاران داخلی و خارجی اقدامات اولیه و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که ورزشکاران ایرانی در خوابگاه و ورزشکاران خارجی در خانه های محلی اسکان خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکلات تیک آف ورزشکاران برای همیشه برطرف شده و هیچ مشکلی در راستای برگزاری مشکلات وجود نخواهد داشت ضمن اینکه امیدواریم با اقدامات شهرداری، استقبال مسابقات نسبت به سالیان قبل بیشتر شده و شاهد برگزاری باشکوه تر مسابقات باشیم.

چمن گلی در خاتمه گفت: برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران حاضر در مسابقات، جوایز ۲۶ میلیون تومانی در نطر گرفته شده و تمام تلاش خود را برای رایزنی و ثبت جهانی مسابقات به کار بسته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز