بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایانه‌های مرزی کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۰:۲۱
کد خبر: ۷۲۷۱۲۲
بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
امسال باید میزبانی شایسته برای مسافرین به ویژه زائرین اربعین حسینی باشیم.​

به گزارش برنا؛  مهندس حسن‌نیا معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از محورهای استان، وضعیت پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان مورد بررسی قرار گرفت.

 بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه مرز خسروی در امر جابه‌جایی زوار اربعین حسینی و مرز زمینی پرویزخان در امر ترانزیت واردات کالای کشور، مهندس سالاری معاونت عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان قصرشیرین در معیت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از وضعیت فعلی و آمادگی این دو پایانه بازدید میدانی به عمل آوردند.

او ادامه داد: معاون وزیر و رئیس سازمان با هدف رفع نواقص و کاستی‌های موجود در پایانه‌ها شخصا "وضعیت  این پایانه‌های مرزی را مورد بررسی قرار داد و  در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و شروع تردد زوار اربعین حسینی آمادگی پایانه مرزی خسروی جهت خدمات‌رسانی شایسته از زائرین مورد ارزیابی قرار گرفت.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:  تمامی اقدامات لازم در راستای ارتقای کیفی خدمات‌دهی به مسافرین از جمله افزایش منابع آب آشامیدنی، گیت‌های مسافری و چشمه‌های بهداشتی، ترمیم و بهسازی سیستم نوری و روشنایی داخلی، فضا سازی و زیباسازی محوطه این پایانه صورت گرفته، به طوری که پیش‌بینی می‌گردد در صورت بازگشایی این مرز در سال جاری ظرفیت پذیرش روزانه 50 هزار زائر امکان پذیر می‌باشد.

مهندس حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان به جایگاه مرز پرویزخان در امر ترانزیت داخلی کالا به کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در این پایانه‌ها وجود نداشته و این پایانه همچنان با اختصاص 16 درصد از حجم کل ترانزیت ورودی بعد از مرز شهید رجایی جایگاه دوم کشور را دارد.

او از وضعیت پایانه‌های زمینی  استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد و افزود: امسال بتوانیم خدمتگزار و میزبانی  شایسته برای مسافرین به ویژه زائرین اربعین حسینی باشیم.​

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز