سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی:

گردشگری خراسان رضوی استارت آپ برگزار می کند

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۷۵۸۰
گردشگری خراسان رضوی استارت آپ برگزار می کند
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری استارت آپ حوزه گزدشگری در استان خبرداد.

«یوسف بیدخوری» در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد امروز 19 تیرماه با اعلام این خبر افزود: برگزاری استارت آپ های حوزه گردشگری در استان ها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور سیاست گذاری شده که در همین راستا در خراسان رضوی نیز استارت آپ برگزار می شود.

او مدت برگزاری استارت آپ را سه روزاعلام کرد و افزود: استارت آپ حوزه گردشگری از 31 مرداد لغایت 2 شهریور ماه برگزارخواهد شد.

بیدخوری تصریح کرد: پس از برگزاری این استارت آپ دراستان در مراحل بعدی به صورت ملی و سپس بین المللی برگزار خواهد شد.

بیدخوری با بیان این که دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد فعال در زمینه استارت آپ ها می توانند در این رویداد فناورانه حوزه گردشگری شرکت کنند، اظهارکرد: ازسوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی جوایزی به عنوان مشوق برای ایده پردازان حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است و ۳ ایده برگزیده از بین شرکت کنندگان به رقابت های ملی استارتاپ در مهرماه سال جاری در تهران  معرفی خواهند شد

وی یادآورشد: هدف از برگزاری استارت آپ علمی کردن این صنعت و  اشتغالزایی درصنعت گردشگری است و امیدواریم برگزاری استارت آپ ها به تسهیل گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان و کشور کمک کند.

بیدخوری درباره مشارکت کنندگان دربرگزاری این استارت آپ گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی و دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حوزه گردشگری در این استارت آپ مشارکت دارند.

 

نظر شما