ساماندهی فرآیند آموزش و توسعه دفاع شخصی خراسان رضوی

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۸۴۹
ساماندهی فرآیند آموزش و توسعه دفاع شخصی خراسان رضوی
رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوارش خراسان رضوی از برنامه ریزی ها برای ساماندهی فرآیند آموزش و توسعه دفاع شخصی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین محمودی با اشاره به برگزاری اولین کارگروه دفاع شخصی استان با حضور جمعی از کارشناسان مجرب و پیشکسوتان این رشته عنوان کرد: تلاش داریم با بهره گیری از نظرات سازنده صاحبنظران این حوزه، ساماندهی مناسبی در جهت آموزش توسعه هرچه بهتر رشته دفاع شخصی گام برداریم.

وی افزود: در همین راستا برنامه ریزی های خوبی توسط کمیته دفاع شخصی هیأت استان در بخش برگزاری دوره های آموزش مربیگری، آزمون دان و … صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم انسجام و سازمان دهی رشته دفاع شخصی به عنوان بخشی رسمی از هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه بهطور رسمی متولی رشته دفاع شخصی فدراسیون کشور و هیات استان هستند باید تلاش شود در کلیه سبک های رزمی که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند انسجام مطلوبی ایجاد شود.

محمودی به لزوم تدوین و پیروی از اساس نامه مربیگری، داوری و برگزاری استاژ ها و آزمون های ارتقا درجه دان گفت: خوشبختانه این روند با نظرات سازنده اساتید برجسته استان به خوبی پیش خواهد رفت و ما به زودی شاهد این انسجام و حضور قدرتمند و موفق ورزشکاران استان در میادین کشوری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز