مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

امسال تا پایان سال ساخت مسکن مددجویان روستایی به پایان می‌رسد

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۴:۴۴
کد خبر: ۷۲۷۹۲۸
امسال تا پایان سال ساخت مسکن مددجویان روستایی به پایان می‌رسد
آمادگی بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان زلزله‌زده که صاحب زمین و مجوز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نشست هم‌اندیشی دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونین این اداره کل با دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان مناطق زلزله زده در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تشکیل شد.

شهاب نادری ماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این نشست از خدمات ارزشمند ارائه شده بهزیستی به جامعه هدف و زلزله‌زدگان تجلیل کرد و گفت: بهزیستی یکی از محدود نهادهایی بود که با مدیریت خوب دکتر قادری و همکارانشان خدمات ارزنده‌ای در این مناطق ارائه کرد.

او افزود: از پیگیریاعتبار 100 میلیون تومانی برای مهدهای کودک مناطق زلزله‌زده و 25 میلیون تومان اعتبار برای واگذاری پروند‌های توانبخشی به cbr شهری تخصیص داده شد و پیگری کرده‌ایم.

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه هم به انجام مداخلات روانشناختی در مناطق زلزله‌زده توسط نیروهای محب و اورژانس اجتماعیاشاره کرد و گفت:با اقدامات انجام شده 154 مورد اقدام به خودکشی جلوگیری شد.

او افزود: بهزیستی این آمادگی را دارد که نسبت به ساخت مسکن مددجویان زلزله‌زده که صاحب زمین و مجوز هستند، اقدام کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ساخت مسکن مددجویان روستاییتا پایان آبان ماه امسال به اتمام می‌رسد.

قادری ادامه داد: وام خود اشتغالی هم به جامعه هدف به مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

او افزود: چنانچه کارفرمایی شرایط کار مددجویان را فراهم کند، بهزیستی تا مدت پنج سال حق بیمه مددجو را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مقرر شده که در شهرستان‌های زلزله‌زده 11 مهدکودک تجهیز و بازسازی شود که از این تعداد پنج مهدکودک در شهرستان ثلاث‌باباجانی است و شهریه مهدهای کودک نیز رایگان است.

قادری ادامه داد: اعطای بسته‌های حمایتی رفاهی به سالمندان، خرید وسایل توانبخشی به مبلغ یک میلیارد تومان، تشکیل کمیسیون‌های پزشکی سیار برای شناسایی افرد معلول جدید، تعمیر وسایل مورد نیاز معلولان ضایعه نخاعی، راه‌اندازی مرکز فیزوتراپی در شهرستان پاوه از جمله اقدامات بهزیستی در این منطقه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز