خدابخشی :

ضرورت توزیع درست امکانات و مسابقات ورزشی /فرصت ها باید بین همه شهرهای کشور توزیع شود/ میزبانی الیگودرزدر کشتی فرصتی برای تعامل است

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۵:۴۶
کد خبر: ۷۲۸۱۶۵
ضرورت توزیع درست امکانات و مسابقات  ورزشی /فرصت ها باید بین همه شهرهای کشور توزیع شود/ میزبانی الیگودرزدر کشتی فرصتی برای تعامل است
نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از توزیع درست امکانات و مسابقات که باعث رونق ورزش و دیگر بخش های مربوطه می شود با جدیت حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمد خدابخشی در جمع ورزشکاران و شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی امید ایران که در الیگودرز درحال برگزاری است ،با بیان این مطلب ،اظهار کرد:  ما خواستار تدوام اینگونه حرکات که باعث معرفی دیگر نقاط ایران اسلامی می شود هستیم.

او افزود:امروز  این افتخار را داریم که میزبان ملت بزرگ ایران و قهرمانان آنها در الیگودرز باشیم، اول از همه از درگاه باریتعالی مسألت دارم که ملت ایران را در همه عرصه های جهانی نظیر عرصه کشتی قهرمانی که بارها در آن شاهد سرافرازی قهرمانان کشورمان بوده ایم، سرافراز کند.

 خدابخشی تصریح کرد: میزبانی انتخابی تیم ملی کشتی کشور را بنده فرصتی برای ارتقای تعامل، احساس تعلق و همبستگی مردم عزیز الیگودرز با بقیه هموطنانمان در پهنه بزرگ ایران زمین می دانم. او ادامه داد: زحمات زیادی در برگزاری این مسابقات کشیده شده است و امیدواریم که شایسته ترین ورزشکاران کشورمان با خاطره خوشی از الیگودرز به مسابقات جهانی اعزام و برای وطنمان افتخار آفرینی کنند.

برگزاری مسابقات مهم ورزشی در یک شهرستان یا به طور کلی یک منطقه نظیر برگزاری انتخابی تیم ملی کشتی در الیگودرز علاوه بر افزایش تعامل و احساس تعلق و همبستگی اجتماعی می تواند پیامدهای مثبت مهمی از جمله تشویق عموم مردم برای مشارکت در رشته ورزشی  ،ایجاد فرصتی برای استراحت، تفریح و سرگرمی بخصوص جوانان ،بهبود زیرساخت های میزبان  مانند سالن های ورزشی مرتبط با ورزش مربوطه، صنعت حمل و نقل، هتلداری و...، توسعه گردشگری، ارتقاء برند، وجهه و چهره میزبان در افکار عمومی داشته باشد.

نماینده الیگودرز بیان کرد: مهمتر از همه چنین مسابقاتی می تواند باعث ایجاد فرصت های برابر برای بروز قابلیت های مردم منطقه شود.

او خاطر نشان کرد: بنده همواره در مسئولیت خود  به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعاتی را که پیگیری کرده ام کاهش نابرابری های منطقه ای و کاهش شکاف درآمد و امکانات میان مناطق مختلف کشور است ویکی از وجوه مهم این موضوع ایجاد فرصت های برابر در مناطق مختلف کشور برای بروز قابلیت ها در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و... است.

 خدا بخشی  با بیان اینکه  نباید اینگونه باشد که همه فرصت ها در تهران و چند شهر و استان خاص متمرکز باشد ،گفت: این فرصت ها باید بین همه شهرهای کشور توزیع شود؛ما انتظار داریم که برگزاری مسابقات مهمی چون انتخابی تیم ملی  گامی برای ایجاد فرصت های مناسب برای مناطق محرومی چون الیگودرز دست کم در رشته بومی کشتی باشد تا فضا برای بهبود زیرساخت های لازم برای این موضوع در الیگودرز فراهم شود و جوانان این شهرستان همانند علیرضا سرلک ها هم بتوانند از همان امکاناتی که شهرهای بزرگ از آن برخوردارند برخوردار بوده و قابلیت های خود را نشان دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز