دغدغه ارتقا سلامت جامعه و خدمت رسانی به مردم اولویت کار باشد

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰:۱۹
کد خبر: ۷۲۸۳۰۲
دغدغه ارتقا سلامت جامعه و خدمت رسانی به مردم اولویت کار باشد
​استاندار البرز گفت: مسئولان در شرایط فعلی بیش از پیش دغدغه ارائه بهترین خدمات به مردم را در بخش های مختلف بخصوص بهداشت و درمان دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در بازدید از بیمارستان و زایشگاه تخصصی مریم ضمن قدردانی از پرسنل این بیمارستان از بیماران برخی بخش ها نیز عیادت کرد و افزود: رضایتمندی از مدیریت و خدمات مجموعه در چهره پرسنل و بیماران مشهود بود.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط سخت  و حساسی قرار دارد از این رو باید در روند خدمات رسانی دقت بیشتری صورت گیرد ادامه داد: در این مجموعه فارغ از تمامی مسائلی که کشور با آن مواجه شده، همواره دغدغه ارتقا سلامت جامعه و خدمات رسانی در جهت رفاه مردم برای مسئولان حائز اهمیت است.

نجفی اقدامات این بیمارستان را در راستای آموزش های سلامت بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: جای خرسندی دارد که بخش خصوصی این چنین با قدرت در کنار دولت به بهبود خدمات دهی در حوزه بهداشت و درمان کمک می کند.

وی با اشاره به حساسیت ویژه بخش درمان بخصوص در حوزه زنان و زایمان افزود: این بیمارستان شرایط روحی و روانی بسیار خوبی را مهیا کرده و خدماتی که تنها در تهران صورت می گرفت اکنون در البرز ارائه می شود که این امر مادران باردار را در آرامش و آسایش قرار داده است.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون که استکبار با اهداف و دسیسه های شوم خود درصدد ایجاد تنگناهای مختلف برای نظام و مردم ایران برآمده باید با ارائه خدمات مناسب به مردم از بار سنگین مشکلات و موانع آنها بکاهیم و میز خدمت نیز امکانی در این جهت است.

استاندار البرز گفت: میز خدمت در ادارات و سازمان ها باید به جایگاه اصلی خود رسیده و با تسریع و تسهیل روند امور، مردم را یاری کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز