چهلمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل برگزارشد

معاون سیاسی استانداری: کم‌توجهی مدیران به امور جوانان توجیه‌پذیر نیست

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۵۷۳
معاون سیاسی استانداری: کم‌توجهی مدیران به امور جوانان توجیه‌پذیر نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در چهلمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: عدم حضور مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه مرتبط با امور جوانان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش برنا،علی نواداد معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل در چهلمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل گفت: عدم حضور مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه مرتبط با امور جوانان به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و تقاضای توجه بیشتر مسؤولان به این قبیل از جلسات هستیم.

نواداد افزود: توجه به نشاط افزایی جوانان و رونق گرفتن فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و دیگر برنامه‌های مرتبط با پرکردن هرچه مناسب اوفات قراغت نوجوانان و جوانان اهمیت بسزایی داشته و دستگاه‌های متولی باید با بسیج نیروها و برنامه‌ریزی مناسب زمینه تسهیل و رونق اجرای برنامه‌های کیفی را فراهم کنند.
وی یادآور شد: تعدد برگزاری جلسات مهم نبوده بلکه کیفیت و خروجی جلسات همراه با محتوابخشی باارزش‌تر از توجه به کمیت برنامه‌ها خواهد بود و از تمامی دستگاه‌ها در این قبیل از برنامه‌ها و جلسات حضور فعالانه و همراه با برنامه انتظار می‌رود.
آقا خانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه با تاکید بر اینکه پایگاههای اوقات فراغت باید در اردبیل به صورت جدی برای جوانان برنامه ریزی بکنند افزود: در حال حاضر با توجه به فعال بودن مدارس ورزشی اعم از فوتبال ، فوتسال ، والیبال و رشته های ورشی دیگردر ایام اوقات فراغت در استان اردبیل نیاز هست که دستگا های اجرایی استان اردبیل هم نسبت به فعال کردن پایگاه هها اوقات فراغت در تمامی زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.
آقا خانی افزود: از هفت دستگاه اجرایی استان اردبیل اعم از سپاه حضرت عباس ، اداره کل تعاون و کار ورفا ه اجتماعی، اداره کل آمموزش وپرورش، سازمان جمعیت هلال احمر، سازمان جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی ، حفاظت محیط زیست و کمیته امداد امام خمینی تا کنون 250برنامه اوقات فراغت به دست ما رسیده است که در حال اجرا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز