با حضور وزیر نیرو؛

پست ۲۳۰ کیلو ولت گرمی افتتاح و به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۵۷۵
پست ۲۳۰ کیلو ولت گرمی افتتاح و به بهره برداری رسید
پست 230 کیلو ولت نصیرلو شهرستان گرمی مغان در شمال اردبیل روز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا،وزیر نیرو در آیین افتتاح این پست گفت: هفت طرح نیروگاهی ، سد سازی، تصفیه خانه و آب و خاک در استان اردبیل در حال اجراست که پست 230 کیلو ولت نصیرلو یکی از این طرح ها بوده که امروز افتتاح شد.
رضا اردکانیان افزود: این طرح ها با 57 هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و هفت هزار و 600 میلیون یورو اعتبار ارزی در حال اجرا می باشند.
او اضافه کرد: در یک برنامه سه ساله آبرسانی به روستاهای کشور را به سرانجام خواهیم رساند و آبرسانی شهرستان گرمی و روستاهای استان نیز در حال انجام می باشد.
به گزارش ایرنا ، پست 230 کیلو ولت نصیرلو گرمی مغان با 440 میلیارد ریال اعتبار ریالی و 6 میلیون و 800 هزار یورو اعتبار ارزی اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
این طرح با هدف تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع برق شمال استان اردبیل ، کاهش خاموشی های برق منطقه ، افزایش تامین اطمینان شبکه ، تامین برق واحدهای صنعتی و کشاورزی و کاهش تلفات شبکه برق منطقه احداث شده است.
بازدید هوایی از سد خدا آفرین و رود خانه ارس ، بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلو ولت نصیرلو گرمی ، بازدید از سد عمارت و احمد بیگلو ، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب نیر و سد گیوی و دیدار با امام جمعه از جمله برنامه های سفر ۲ روزه وزیر نیرو به استان اردبیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز