معاون استاندار در افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر؛

اساس توسعه گردشگری بر تعریف رویدادهای فرهنگی و هنری استوار است

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۲:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۵۸۱
اساس توسعه گردشگری بر تعریف رویدادهای فرهنگی و هنری استوار است
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت : امروز؛ اساس توسعه گردشگری در دنیا بر تعریف رویدادهای فرهنگی و هنری استوار است.

به گزارش برنا، علی نواداد  در افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر سخن می گفت افزود :  رویدادهای فرهنگی که به صورت سالانه و در زمان های مشخص برگزار می شوند زمینه مناسبی برای جذب گردشگران بیش تر و نیز جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم می کنند.

وی تاکید کرد : جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر که سیزدهمین دوره آن با حضور ۱۵ استان در منطقه بی نظیر گردشگری بولاغلار برگزار می شود از جمله رویدادهایی است که در تقویم سالانه منطقه تعریف شده و همه ساله شاهد حضور گسترده خانواده ها و گردشگران از نقاط مختلف  کشور در این منطقه هستیم.

معاون استاندار تصریح نمود : برگزاری چنین جشنواره هایی علاوه بر ایجاد فضای نشاط ؛ کمک به  تعاملات و سلامت اجتماعی برای خانواده ها ؛ موجب ترویج استفاده از غذاهای سنتی و رونق فرهنگ تغذیه سالم و ارگانیک نیز می شود.

نواداد ، حضور نمایندگانی از استان های مختلف کشور را موجب تبادل تجربیات ،  توسعه تعامل و روابط و همبستگی بین مردم مناطق مختلف کشور دانست و خاطر نشان کرد: از این روی با توجه به رویکرد توسعه گردشگری در استان و وجود پتانسیل و مواهب طبیعی بی نظیر در منطقه ، زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در منطقه، فراهم است و براساس سیاست های استاندار ، با ایجاد تسهیلات ، حمایت های لازم  از آن ها صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز