امام جمعه بهشهر در جمع بسیجیان التپه:

دشمن با تحریم و تهدید در نقشه‌های مختلف دست و پا می‌زند/ آگاهانه پشتیبان ولایت فقیه باشید

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۷:۱۹
کد خبر: ۷۲۸۸۳۶
دشمن با تحریم و تهدید در نقشه‌های مختلف دست و پا می‌زند/ آگاهانه پشتیبان ولایت فقیه باشید
امام جمعه شهرستان بهشهر در جمع بسیجیان التپه گفت: دشمن با تحریم و تهدید در نقشه‌های مختلف دست و پا می‌زند و مردم باید آگاهانه پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرستان بهشهر؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدعربعلی جباری شامگاه گذشته در جمع بسیجیان روستای التپه، اظهار کرد: اگر بخواهیم در برابر فرهنگ آلوده و مسموم دنیای فاسد غربی مقاومت کنیم در وهله اول باید عقل خود را در جهت صحیح به کار بگیریم چراکه عقل چراغی در وجود همگان است و انسان‌ها در پرتو عقل، شخصیت و ادب‌شان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به برکت عقل، اطاعت و عبادت می شود، خاطرنشان کرد: عقل نقش بسزایی در سعادت آدمی دارد و اگر انسان آن را در مسیر مستقیم به کارگیرد صاحب بهشت و اگر در مسیر غیرمستقیم به کار بگیرد جهنم را سهم خود کرده است.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه یک جوان انقلابی باید با عقلانیت و قدرت فکر خود نقشه های خبیثانه دشمن را نقش بر آب کند، عنوان کرد: استعمار بزرگ جهانی در راس آمریکا جنایتکار با نقشه های پیوسته خود می خواهند چراغ پرفروغ را در وجود آدمی خاموش کنند و اینجاست یک جوان با عقلانیت و شعف بسیجی وار خود می تواند راه صحیح را از غیر تشخیص داده و زمینه ساز حرکت های انقلابی باشد تا بتواند از کیان این مملکت اسلامی دفاع کند.

وی ادامه داد: اگر انسان قدرت عقل خود را در مسیر درست به کار بگیرد شیطان هیچگاه نمی تواند در وجود او غلبه کند.

خطیب نمازجمعه بهشهر با اشاره به اینکه چرا آمریکا قدرت هسته‌ای، دفاعی و اقتصادی را فقط به نفع خود می خواهد، اظهار کرد: انسان ها باید به هوش باشند چرا که دشمن لحظه ای دست از مقاصد پلید خود نمی کشد و می خواهد با هجمه هایی علیه ما، این انقلاب را نابود سازد و همه باید در این برهه حساس از زمان با تعامل و وحدت بیشتر این مسائل را درک کنیم و مانع از پیاده سازی نقشه های شوم دشمن باشیم تا هیچگاه به مملکت ما آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه دیانت مساوی با کمال و فتوت آدمی است، خاطرنشان کرد: عقل یک نعمت خدادادی ست و خانواده ها نقش مهمی در تربیت و تعالی فرزندان‌شان دارند چراکه این جوانان، پدران و مادران آینده هستند و باید با فکر و تدابیر درست ضامن این مملکت و نظام باشند.

رئیس شورای فرهنگ و عمومی شهرستان بهشهر، انس با قرآن را گام دوم مقابله با فرهنگ بیگانه غربی دانست و بیان کرد: هدف آلوده و مسموم فرهنگ غرب این است که کتاب آسمانی «قرآن» را از ما مسلمین بگیرد و طوری ما را غرق در فضای مجازی و استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای کرد که راحت می‌خواهد به اهداف کثیف خود دست یابد.

حجت‌الاسلام جباری در ادامه تصریح کرد: قرآن کتاب معجزه و شفا و همچنین کتاب هدایت و رحمت است و مشکل همه ما اینجا سر باز می کند که از قرآن فاصله گرفتیم چراکه بر همه ما مسلمان تکلیف است روزانه حداقل یک صفحه از قرآن را تلاوت کنیم.

وی عمل به قرآن را یکی از راهکارهای ضمانت کشور و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: قرآن نقشه راه است و مفاهیم آن باید در جزء جزء زندگی مردم حاکم شود و در صورت نهادینه شدن دستورات قرآنی درجامعه، بسیاری از مشکلات رخت بربسته و روحیه تعاون، تعقل و پیشرفت بالا می‌گیرد.

جباری در پایان توجه به منویات رهبری را سومین راه مقابله با فرهنگ غربی دانست و گفت: دشمن همچنان با تحریم و تهدید در نقشه‌های مختلف دست و پا می‌زند و مقام معظم رهبری در خصوص گستاخی‌های دشمن گفته‌اند دو گزینه داریم یکی تسلیم و دیگری ایستادگی که ملت ما دومی را انتخاب کرده و آن را از امام خود آموخته است.

photo_2018-07-13_19-27-56

photo_2018-07-13_19-28-08

نظر شما