معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

پشت تخریب ها علیه دولت غرض های شخصی افراد نهفته است

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۲۸۹۹۰
پشت تخریب ها علیه دولت غرض های شخصی  افراد نهفته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: عمق و ریشه بسیاری از هجمه ها و تخریب های نانجیبانه و ناجوانمردانه علیه دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان به ویژه شخص استاندار ناشی از غرض ها،نگاه ها و خواسته های شخصی و گروهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید محمد کاظم نظری گفت : بارها و بر اساس نگاه های تحلیلی و کارشناسانه بر روی برخی موضوعات و انتقادها علیه مجموعه مدیریت اجرایی استان این مهم به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه ای استان حاشیه ها بر اصل و واقعیت ها غلبه پیدا کرده و این یک آسیب جدی برای توسعه استان است، گفت: گاه یک مساله ای که هیچ گونه وجود خارجی هم ندارد در قامت یک موضوع اصلی فضای رسانه ای را تحت تاثیر خود قرار می دهد و مایه سلب آرامش فکری، روحی و روانی مردم می شود.

نظری، دامن زدن به مسایل قومی، قبیله ای و طایفه ای را عاملی ضد توسعه استان دانست و تاکید کرد: نقش رسانه ها در مذمت و تقبیح این نوع نگاه ها باید بیش از پیش نمایان شود.

وی یادآور شد: البته بسیاری از رفتارهای تخریب گرایانه علیه دولت و شخص استاندار در قالب الفاظ زیبا و با نگاه های در ظاهر توسعه ای مطرح می شود اما در حقیقت رویکرد و غرض های شخصی پشت آن نهفته است.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از یک طرف مساله بحران بیکاری و توجه نکردن مجموعه دولت به موضوع مهم اشتغال را به عنوان دغدغه جدی امروز جامعه مطرح می کنند اما از سوی دیگر خود مانع ایجاد و انجام طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زا در استان می شوند.

وی ابراز داشت: تاسف بارتر آنکه این گونه تخریب ها و مانع تراشی ها یا هجمه ها در زمینه طرح های اشتغالزایی در قالب الفاظی زیبا همچون تخریب منابع زیست محیطی مطرح می شود.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه ها می توانند با انتقادهای سازنده و تاثیرگذار نقش راهبری و هدایت گری مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف اجرایی را ایفا کنند و مدیران اجرایی باید از نقدهای آگاهانه رسانه ها استقبال کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه های جمعی درپیشبرد اهداف وتوسعه همه جانبه درکشور و این استان، گفت: ماموریت اصلی رسانه حتی در این زمینه فراتر از جریان های فکری و گروه بندی های حزبی، سیاسی و قبیله ای است.

وی ادامه داد: رسانه ها به عنوان چشمان تیزبین جامعه علاوه بر ظرفیت سازی ، جهت دهی و تنویر افکار عمومی می توانند با اعمال شیوه ها و راهبردهای نوین در زمینه مسایل مدیریتی و اجرایی کشور نقش موثر و حتی مستقیمی داشته باشند.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ارزش و جایگاه رفیع خبرنگار و رسانه ها را یادآور شد و گفت: خبرنگار باید همواره قداست، ارزش و شان قلم خود را حفظ کند و وامدار جایی و کسی نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز