معاون استاندار تاکید کرد:

ارتقای امنیت گردشگران خارجی با هدف افزایش گردشگر و ایجاد درآمد پایدار برای کشور

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۲۱۳
ارتقای امنیت گردشگران خارجی با هدف افزایش گردشگر و ایجاد درآمد پایدار برای کشور
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد فضای امن برای گردشگران خارجی موجب افزایش ورود آنان به کشور شده و افزایش درآمد پایدار را برای کشور به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد ارتقای امنیت گردشگران خارجی  اظهار داشت: دستورالعمل ارتقای گردشگران خارجی مبنای کار است و ایجاد فضای امن با رفع محدودیت های احتمالی از  وظایف ستاد می باشد.

وی با بیان اینکه سالانه قریب به 8 میلیون تردد اتباع خارجی در استان ثبت می شود اظهار داشت:  60 درصد اماکن اقامتی کشور در مشهد مستقر است  و 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار نیز در استان وظیفه راهنمایی زائرین خارجی را بر عهده دارند لیکن برای بهبود شرایط و رفع برخی مشکلات هماهنگی و پیگیری های جدی تری باید صورت گیرد که در قالب مصوبات جلسه به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

معاون استاندار با بیان چالش های حوزه گردشگری خارجی  اظهار داشت: فعالیت واسطه ها و دلالان خصوصا در حوزه توریست درمانی و عدم استفاده کامل از ظرفیت های بخش خصوصی از جمله چالش های این حوزه است که باید در حوزه معاونت زیارت استانداری مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: تخصصی شدن ورود گردشگر از کشورهای مختلف با تصدی آژانس های تخصصی مجوز دار و ارتقای امنیت این گردشگران  می تواند به  افزایش ورود زائرین خارجی کمک کند.

وی تصریح کرد: به تخلفات و جرائم احتمالی گردشگران خارجی نیز باید با رعایت ملاحظات و بر اساس دستور العمل ها  بطور جدی رسیدگی  و برخورد شود و هیچگونه مماشاتی در این مورد قابل قبول نیست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز