در دیدار استاندار لرستان و مدیرکل تامین اجتماعی استان ،مطرح شد:

خادمی: تأمین اجتماعی در حمایت از تولید ملّی رسالت خطیری را برعهده دارد/جهانی:بیش از ٧٥٠هزار نفر از جمعیت استان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۱:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۲۶۳
خادمی: تأمین اجتماعی  در حمایت از تولید ملّی رسالت خطیری را برعهده دارد/جهانی:بیش از ٧٥٠هزار نفر از جمعیت استان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند
استاندارلرستان در دیدار با مدیران تامین اجتماعی لرستان گفت: سازمان تأمین اجتماعی مجموعه بسیار مهم و تأثیرگذاری است که به اصل زندگی و معیشت مردم جامعه گره خورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛سید موسی خادمی استاندار لرستان  در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان  که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت با اشاره به جایگاه مهم و تبیین چگونگی تأثیر پذیری و تأثیر گذاری در شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: تأمین اجتماعی در زمره وظایف و رسالتهای مهم دولتهاست و برخورداری از خدمات متنوع سازمان تأمین اجتماعی حق طبیعی آحاد مردم جامعه است.

خادمی  با تشریح شرایط اقتصادی کشور افزود:تأمین اجتماعی به عنوان یکی از ارکان مهم نظام ضمن ارائه خدمات با برقراری تعامل مناسب با صاحبان تولید و صنعت نقش تسهیل گری را ایفاء نموده است و در حمایت از تولید ملّی رسالت خطیری را برعهده دارد.

همچنین  علی جهانی مدیرکل تأمین اجتماعی  لرستان در این دیدارگفت: بیش از ٧٥٠هزار نفر از جمعیت استان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند هستند.

او  با بیان اینکه ٢٠هزار کارگاه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند ،افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای تقویت تولید ملّی همه راهبردها، مساعدت ها و تسهیلات خود را در جهت حذف موانع تولید و رشد و شکوفایی کارگاهها به کار می گیریم.

در ادامه امین بهاروندمدیر درمان تامین اجتماعی لرستان  از افتتاح و بهره برداری از چند طرح مهم به ارزش ٣٠٠میلیارد ریال در سطح استان خبر داد و گفت:MRI و سنگ شکن بیمارستان خرم آباد، ساختمان درمانگاه شعبه ازنا، اورژانس بیمارستان نرگس دورود، اورژانس بیمارستان کوثر بروجرد و چند طرح دیگر در هفته تأمین اجتماعی به بهره برداری خواهند رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز