مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان:

بهره برداری از ۹ طرح حوزه درمان در تامین اجتماعی استان

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۹۴۵۳
بهره برداری از  ۹ طرح حوزه درمان در تامین اجتماعی استان
"امین بهاروند" از بهره برداری از 9 طرح حوزه درمان در تامین اجتماعی استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بهاروند روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این خبر  اظهار کرد: با توجه به این  تعداد طرح، از لحاظ آماری در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده ایم  و از سال 92 تاکنون در حوزه  بهبود و توسعه امکانات،زیرساختها  و تجهیزات پزشکی  رشد خوبی داشته ایم و بر اساس مستندات و آمار و ارقام جزو سه تا 4استان اول هستیم .

او افزود: بر اساس آمار در مراکز ملکی سازمان در سال 96 دو میلیون و 376 هزار و  57 نفر  ویزیت شده‌اند که این عدد نسبت به سال 95 حدود 9 درصد رشد داشته است.

بهاروند با بیان اینکه  آمار ویزیت بیماران توسط پزشکان  متخصص در سال 96 نسبت به سال 95 از رشد 22 درصدی برخوردار بوده است ،تصریح کرد: 331 هزار و755 نفر از مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.

او  مراجعین به مراکز ملکی سازمان در سال  96را  بیش از 5 میلیون و 346 هزار و 489نفر عنوان کرد وگفت:  در این زمینه  حدود 8 درصد رشد داشته ایم.

بهاروند با بیان اینکه  در سال 96حدود 30 هزار نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی تامین اجتماعی استان  بستری شده اند ،یادآورشد: این تعداد نشانه رشد 2 درصدی  بوده  که از این تعداد 19 هزار نفر نیز عمل جراحی  انجام داده اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان  با اشاره به کمبود متخصص در استان گفت: در سال 92 تعداد6 دندانپزشک داشتیم اما الان 24دندانپزشک در مراکز تامین اجتماعی استان  فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز