وزیر تعاون در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان:

نیازمند بهبود وضعیت اشتغال و رفاه شهروندان هستیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۵۳۴
نیازمند بهبود وضعیت اشتغال و رفاه شهروندان هستیم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث رفاه و تامین اجتماعی شهروندان برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با ایجاد اشتغال مولد و پایدار سطح زندگی هموطنان را ارتقاء دهیم

به گزارش برنا،علی ربیعی در برنامه "با مسئولان" که به طور زنده از شبکه استانی سبلان و شبکه سراسری شما پخش می شد با اشاره به مواهب خدادادی و ظرفیت های استان اردبیل سطح فرهنگ و وضعیت اجتماعی این استان را مناسب ارزیابی کرده و با اشاره به نرخ پایین بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در این استان گفت: در استان اردبیل به توسعه اشتغال و ایجاد امنیت معیشتی بیشتر نیاز داریم چون از نظر شاخصه های اجتماعی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

ربیعی بر لزوم گسترش خدمات تامین اجتماعی و به ویژه بیمه روستائیان و عشایر اشاره و از روستائیان خواست از خدمات این صندوق بهره مند شوند.

وزیر کار از بازدید خود از شهرستان های استان خبرداد و گفت: مشاهده کارآفرینانی در استان اردبیل که روزی خود برای پیدا کردن شغل مجبور به مهاجرت شده بودند برای من لذت بخش و آموزنده بود.

ربیعی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های موجود در استان اردبیل دانست و بر حمایت از تمام رسته های شغلی موجود در این زمینه ها تاکید کرد.

وی ایجاد پنجره واحد اشتغال روستایی در استان اردبیل را کار خوبی دانست و از استاندار اردبیل خواست تا این پنجره در شهرستان ها هم ایجاد شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم استفاده از سرمایه گذاری های خرد و سیستم های تامین مالی SME را برای توسعه اشتغال مهم دانسته و بر تقویت صندوق کارآفرینی تاکید کرد.

دبیر شورای عالی کار ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم های دشمنان نظام و کشور گفت: نه به عنوان وزیر، بلکه به عنوان یک کنشگر اجتماعی و یک نفر از بدنه جامعه کارگری کشور که از سال 58 در کسوت کارگری حضور داشته عرض می کنم که با اتحاد و همدلی خواهیم توانست از مشکلات پیش آمده اخیر هم موفق و سربلند بیرون بیاییم.

وزیر تعاون، کار و رفاه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریت استان بر پیگیری و حل مشکلات مطرح شده در طول این سفر قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز