معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص داده شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۹۶۴۸
۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص داده شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست کار گروه اشتغال و رفع سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با ریاست استاندار و حضور مسئولان ذی‌ربط در سالن تدبیر استانداری تشکیل شد،اظهارداشت: سهم ۳۰ درصدی اعتبارات بازسازی مناطق زلزله‌زده مربوط به دستمزد است که باید برای به‌کارگیری نیروهای بومی جذب شود.

 او افزود: حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص داده شده که ۳۰ درصد این مبلغ در بحث ساخت‌وسازها به دستمزد تعلق دارد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: این اعتبار باید در شهرستان‌های زلزله‌زده و توسط نیروهای بومی جذب شود.

سالاری ادامه داد: نیروهای بومی را می‌توان به صورت گروه‌های ۵ تا ۱۰ نفره در همان مناطق به مدت یک هفته آموزش داد و برای به کارگیری در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده در اختیار بنیاد مسکن گذاشت.

او درباره جذب تسهیلات اشتغال مناطق زلزله‌زده افزود: سیل مراجعات در بخش تجاری بسیار بالاست و آنها هر روز در راهروهای استانداری و فرمانداری‌ها سرگردان هستند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: برای زلزله‌زده‌ها نباید تعطیلی وجود داشته باشد، کارها باید به سریعترین شکل ممکن انجام شود و ما در بخش‌های صنعتی و تجاری به شدت گرفتار مشکلات هستیم.

سالاری ادامه داد:  باید به گونه‌ای امور را به پیش ببریم که بحران را پشت سر بگذاریم و دستگاه‌های متولی در هر حوزه‌ای  بایستی در  مناطق زلزله‌زده نیز تیم مستقر تشکیل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز