مدیر‌ حج و زیارت استان کرمانشاه:

۹ مرداد اعزام‌ زائران حج تمتع کرمانشاه شروع می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۷۲۹۶۵۹
۹ مرداد اعزام‌ زائران حج تمتع کرمانشاه شروع می‌شود
تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه حج وزیارت به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تاریخ پرواز کاروان‌های حج تمتع را 9، 10 و 11 مردادماه سال جاری اعلام کرد.

او افزود: کلیه پروازهای حجاج امسال توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی و از کرمانشاه به سمت مدینه‌ منوره انجام می‌شود و در راستای گرامیداشت آن برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه ویژه حج که زائران استان کرمانشاه و دیگر اقشار می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت حج و زیارت استان از این نمایشگاه بازدید کنند.

دارابی ادامه داد: تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه حج و زیارت نیز از دیگر برنامه‌های این اداره بود.

او افزود: امسال بیش از یک‌هزار و 400 زائر از کرمانشاه و استان‌های هم‌جوار از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که یک‌هزار و 130 نفر از این تعداد در قالب هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تشییع و سه کاروان اهل سنت به عنوان زائران کرمانشاهی مشرف خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال میزبانی 350 زائر از استان‌های هم‌جوار را نیز داریم، ۱۶۰ زائر از استان ایلام و 135 زائر از استان همدان از فرودگاه کرمانشاه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دارابی ادامه داد: زائران خانه خدا از استان کرمانشاه پنج روز را در مدینه منوره و  28 روز در مکه، مناسک حج تمتع را بجا می‌آورند.

او ضمن آرزوی سلامتی برای زائران عزیز و قبولی طاعات و عبادات آنها افزود: حجاج  11، 12 و 13 شهریور به استان کرمانشاه بر می‌گردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز