وزیر دفاع:

مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۱:۵۴
کد خبر: ۷۲۹۷۵۶
مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند
وزیر دفاع گفت: مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند و در این راستا وزارت دفاع تا آخرین لحظه حامی کالای ایرانی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع، روز دوشنبه پس از ورود به خرم آباد، با حضور در مجموعه زیتون کاری خرم آباد متعلق به شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در جریان عملکرد و فعالیت های اقتصادی این شرکت قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدید توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های مهم وزارت دفاع برشمرد و گفت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان "حمایت از کالای ایرانی"؛ وزارت دفاع با توجه به ظرفیت های مجموعه شرکت مزارع نوین ایرانیان در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، فعالیت های این شرکت توسعه خواهد یافت.

او با تاکید بر پشتیبانی از نیروهای مسلح و حمایت از تولید ملی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح  کرد: مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند و در این راستا وزارت دفاع تا آخرین لحظه حامی کالای ایرانی خواهد ماند.

امیر حاتمی همچنین با اشاره به الزامات تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌های توسعه محوری و همه‌جانبه واحد‌های شرکت مزارع نوین ایران را در سراسر کشور از اولویت‌های سازمان اتکا و وزارت دفاع در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز