مدیر کل پست لرستان:

وجود بیش از ۵۰۰ نقطه پستی/گسترش خدمات پستی در سه حوزه مالی ،فیزیکی والکترونیکی

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۷۲۹۷۸۸
وجود بیش از ۵۰۰ نقطه پستی/گسترش خدمات پستی در سه حوزه مالی ،فیزیکی والکترونیکی
محمد ناظری گفت: وجود بیش از 500 نقطه پستی ،سیستم حمل ونقل قوی و داشتن اطلاعات کد پستی ده رقمی نقطه قوت مناسبی برای پست است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ناظری در دیدار با مدیرکل اموزش وپرورش لرستان  ارتباط بین پست وآموزش وپرورش را داری سابقه طولانی دانست واظهار کرد:با توجه به ارتباطی که بین دو دستگاه وجود داشته ،انتظار داریم که این تعامل وهمکاری در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم گسترش یابد.

او  زیر ساخت هایی از جمله بیش از 500 نقطه پستی ،سیستم حمل ونقل قوی و داشتن اطلاعات کد پستی ده رقمی را نقطه قوت مناسبی برای پست  دانست وافزود:با توجه به وجود این ظرفیت ها و طبق اساسنامه جدید شرکت ملی پست ،گسترش خدمات پستی در سه حوزه مالی ،فیزیکی والکترونیکی تعریف شده است .

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نیز گفت:  براساس برنامه ششم توسعه ،دسترسی آسان مردم به خدمات دستگاههای اجرایی و حذف سفرهای زائد  یک تکلیف قانونی برای شرکت ملی پست است ودستگاههای اجرایی در همین راستا می بایست خدمات خود را به پست واگذار نمایند.

رضا زینی وند مقدم پست را یک پل ارتباطی بین مردم ودستگاههای اجرایی دانست وافزود:با توجه به اینکه خدمات پست متناسب با نیاز روز جامعه در حال گسترش و تغییر می باشد لذا می بایست از ظرفیت پست در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم استفاده شود .

او خاطرنشان کرد: در تمامی زمینه ها آماده تعامل وهمکاری با پست هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز