امیرسرتیپ حاتمی:

مسئولیت اصلی نیروهای مسلح تامین امنیت برای مردم و کشور است/توطئه های دشمن را در فشار اقتصادی خنثی می کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۶:۴۷
کد خبر: ۷۲۹۸۶۸
مسئولیت اصلی نیروهای مسلح تامین امنیت برای مردم و کشور است/توطئه های دشمن را در فشار اقتصادی  خنثی می کنیم
وزیردفاع گفت: امنیت بستر کارها بوده مسئولیت اصلی نیروهای مسلح تامین امنیت برای مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛امیر سرتیپ امیر حاتمی که  روز دوشنبه به لرستان سفرکرده است در نشست با مدیران این استان ،اظهار کرد: نیروهای مسلح در عین برقراری امنیت به اقتصاد هم کمک می کنند.

او با بیان اینکه  برنامه های دشمنان  بلندمدت  هستند  و تلاش آنها  آسیب جدی به کشوراست،خاطر نشان کرد: دشمنان در کنار تحریم و تهدید  برنامه تجزیه کشورهای منطقه  وحمایت از گروه های تروریستی رانیز دنبال می کنند؛ سال گذشته توانستیم بخش بزرگی از توطئه های دشمنان را  در حوزه حمایت از تروریست ها و تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه  خنثی کنیم و توطئه های دشمن را در فشار اقتصادی نیز خنثی خواهیم کرد.

امیرسرتیپ حاتمی تصریح کرد: شرکت تعاونی مصرف نیروهای مسلح که به عنوان اتکا مشهور است در لرستان دارای ظرفیت بسیار خوبی  مانند  مجموعه کشت و صنعت در دورود است که لازم است  با تامین آب یک مجموعه دو هکتاری از کشت و صنعت داشته باشیم که نیاز غذایی مجموعه نیروهای مسلح از طریق شرکت تعاونی تامین شود.

وزیردفاع با بیان اینکه  اشتغال در صدر مسائل کشور و استان لرستان قرار دارد ،یادآورشد:  تلاش خواهیم کرددر مجموعه تامین خدمات مورد نیاز نیروهای مسلح به نحوی عمل شود تا به حل مساله اشتغال در کشور و استان نیز کمک  کند.

امیر سرتیپ حاتمی عملکرد نیروهای مسلح را در آزادسازی  حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد را خوب وهمراه با احساس مسئولیت عنوان کردوگفت:  یگان های نیروهای مسلح بخشی از قلعه را تخلیه کرده اند و بخشی هم نیازمند یک سری آماده سازی است تا مکانی جدید فراهم شودو محوطه قلعه فلک الافلاک تا سال 98 آزادسازی کامل شود.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز