در جلسه شورای طرح های مشارکت اجتماعی جوانان استان اردبیل اتخاذ شد

۳۲ طرح جوانان با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال مورد تایید قرار گرفت

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۰۰۹
۳۲ طرح جوانان با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال مورد تایید قرار گرفت
32 طرح در حوزه های مختلف جوانان در شورای طرح های مشارکت اجتماعی جوانان استان اردبیل مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش برنا،شورای داوری این طرح ها با حضور بهرام آقا خانی مدیر کل ورزش و جوانان ، فکری معاون فرهنگی و امور جوانان و دیگر اعضای شورای داوری ، طرح ها مورد بررسی قرار گرفت که طرح ها با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 960 میلیون ریال مورد تایید شورای داوری قرار گرفت.

آقاخانی در خصوص اجرای طرح ها در حوزه جوانان گفت: کیفی سازی در اجرای طرح های حوزه جوانان باید در اولویت باشد و این کیفیت سازی با نظارت دقیق بر اجرا شدن طرح ها انجام پذیر است. جهت کیفی سازی برنامه های جوانان اقدامات موثری باید انجام شود. از اجرای برنامه های جوانان باید به نقطه مطلوب برسیم و این امر تلاش بیشتر و همکاری بیشتر سازمانهای مردم نهاد را می طلبد.
فکری معاونت امور فرهنگی و جوانان گفت، به منظور حمایت روش مند از طرح ها و برنامه های پیش نهادی (توانمند سازی) سازمانهای مردم نهاد جوانان و مرتبت با موضوعات کار آفرینی/ کسب و کار های اجتماعی کوچک، پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی با تاکید بر سوء مصرف مواد/اعتیاد و مفاسد اخلاقی، فقر زدایی و توانمند سازی ساکنان حاشیه نشین شهرها و محله های بحران خیز و پر خطر، توسعه سلامت با رویکرد پیشگیری از طریق گسترش ورزش همگانی و تهیه و تدوین گزارش وضعیت اجتماعی شهرستان یا استان در حوزه تخصصی فعالین سمنها، در همین راستا سازمانهای مردم نهاد استان با ارائه 32 طرح به معاونت فرهنگی و امور جوانان در فعالیت های فرهنگی اجتماعی اجتماعی شرکت کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز