معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

رویکرد عملگرایانه دولت در خدمت به مردم

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۳۰۲۰۵
رویکرد عملگرایانه دولت در خدمت به مردم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: عدم پویایی حوزه اقتصاد، نقش مهمی در شکل گیری موضوعات امنیتی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، قربان میرزایی در دیدار با فرمانداران شهرستان های استان با اشاره به اقدامات موفق دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اظهار داشت: این امر به مدد سیاست های صحیح و تلاش و هم افزایی مسوولان در رده های مختلف مدیریتی حاصل شده است.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان تاکید و عنوان کرد : کسب موفقیت در عرصه های مختلف در گرو همکاری صمیمانه ، هم افزایی و تلاش همه اقشار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود : استفاده از مدیرانی توانمند و حرکت بر مدار شایسته سالاری و لزوم بهره گیری از قشرهای اثر گذار و نخبگان در راستای توسعه همه جانبه مناطق مختلف استان، باید مورد توجه قرار گیرد..

میرزایی با تاکید بر ارتقای رضایت عمومی در جامعه گفت: مدیران باید از انتقاد سازنده استقبال کنند زیرا نقد منصفانه، زمینه رشد و تعالی امور را فراهم خواهد کرد و ضریب خطا در تصمیم گیری را کاهش خواهد داد.

.وی توزیع متوازن امکانات در اقصی نقاط استان را ضروری برشمرد و تصریح کرد: دشمن با سیاست فشار در لایحه های پایین جامعه و اختلاف در حاکمیت؛ شیپور جنگ اقتصادی را نواخته است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: فرمانداران خاکریز اول دشمن در شهرستان ها هستند و باید همانگونه که به مباحث سیاسی ورود می کنند به موضوعات اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشند. 

میرزایی به دیدار اخیر دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در تمام عرصه های زندگی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وغیره تبیین کننده حقیقت و راهگشای مسیر به سمت موفقیت است.

. وی فرمانداران را به عمل بر مبنای اصول انقلاب اسلامی سفارش کرد و نتیجه آن را تقویت اعتماد قلبی مردم به خادمان ملت دانست

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با تاکید بر این که کارآمدی دولت در اجرای تصمیمات جلوه می کند، گفت: دولت تدبیر و امید در اتخاذ تدابیر و اجرایی کردن آن ها تا کنون موفق عمل کرده و در بسیاری از شاخص های خدمت به مردم، رویکردی عملگرایانه داشته است.

میرزایی مطالعه کارشناسی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان ها، حمایت از سرمایه گذار، پیگیری مجدانه مصوبات شورای اشتغال و ایجاد هماهنگی بین فرایند تولید و شرایط بازار با هدف فراهم آمدن زمینه ی صادرات محصولات را مورد تاکید قرار داد.

بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار، توانمند سازی مرزنشینان و عشایر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اولویت دادن به اتمام پروژه های نیمه تمام و استفاده بهینه از منابع انرژی از دیگر تاکیدات معاون استاندار در جمع فرمانداران شهرستان های استان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر عزم شهرستان ها بر استفاده از ظرفیت تسهیلات مشاغل روستایی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم سهم استان جذب شود.

وی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته برای سال جاری، 110 هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد که 10 هزار مورد آن در حوزه مشاغل خانگی است.

میرزایی ادامه داد: باید طی امسال بالغ بر  12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان جذب شود که فرمانداران منطبق با ظرفیت ها و مزیت های مناطق باید در این راستا برنامه ریزی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در پایان به ابلاغ ساختار جدید فرمانداری ها از سوی وزارت کشور اشاره و اظهار کرد: انتظار است که چیدمان نیروها، منطبق با ساختار جدید صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: تمام اهتمام ما در استان، تقویت ساختار و تامین ملزومات اعم از نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز در فرمانداری ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز