مزاحمت های تلفنی که با جان مردم بازی می کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۴:۰۴
کد خبر: ۷۳۰۲۶۵
مزاحمت های تلفنی که با جان مردم بازی می کنند
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اعلام کرد: از بین تماس های دریافتی از طریق ستاد 125 ، فقط 10 درصد تماس های تلفنی منجر به انجام عملیات امداد و نجات می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه   در این باره اعلام کرد: از بین تماس های دریافتی از طریق ستاد 125 ، 10 درصد تماس های تلفنی منجر به انجام عملیات امداد و نجات می شود.

ابراهیم شاد قوشچی اظهار کرد:  در طی روز تعداد بیشماری  تماس با سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت می گیرد که تنها از این تعداد بی شمار 10 درصد  واقعیت داشته و مابقی کسب اطلاعات  و مزاحمت های تلفتی است  و البته در طول روز بیش از 10 مورد عملیات امداد و نجات صورت می گیرد.

 وی با بیان این که این تماس ها یکی از موانع در انجام هر چه صحیح تر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی می شود، بیان کرد: متاسفانه با این تماس های غیر ضروری و مزاحم بیش از 50 درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماس ها می شود.

شاد قوشچی با اشاره به لطمات وارده ناشی از این مزاحمت ها به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، اظهار کرد:  اگر در هر برنامه تلویزیونی مرتبط با موضوع سلامت و خدمات اجتماعی بتوان به طرق مختلف به موضوعاتی همچون مزاحمت های تلفنی و عواقب زیانبار آن اشاره کرد خواهد توانست بر روند کاهش این مزاحمت ها تاثیر گذار باشند.

 وی از جمله مولفه های کاهش مزاحمت های تلفنی و غیر ضروری را آموزش عمومی ، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانه های عمومی عنوان کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یاد آور شد:  امید است بافرهنگ سازی مناسب، تعداد این تماس های غیر ضروری و مزاحم کاهش یاید چرا که هر دقیقه و ثانیه در عملیات امداد و نجات و اطفا ء حریق حایز اهمیت فراوان و حیاتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز