بخشی از هویت بومی در جشنواره لباس اقوام البرز به نمایش گذاشته شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۹:۱۰
کد خبر: ۷۳۰۲۸۱
بخشی از هویت بومی در جشنواره لباس اقوام البرز به نمایش گذاشته شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اقوام مختلف ایرانی، بخشی از هویت خود را در قالب لباس های محلی و بومی در جشنواره و نمایشگاه لباس اقوام به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر مقدم در  بازدید از غرفه های نمایشگاه لباس اقوام و حمایت از پوشاک ایرانی اظهار داشت: این جشنواره و نمایشگاه که با هدف حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی کار خود را در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج آغاز کرده است ، بحمدالله مورد توجه و استقبال خوبی قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، افزود: با وجود تعدد اقوام و فرهنگ های مختلف در استان البرز، این فرصت فراهم شد تا البرز به مدت ١٠ روز میزبان این رویداد ملی فرهنگی باشد.

مقدم همچنین گفت: بخش های مختلف عمومی و دولتی همکاری مطلوبی را در سطح استان البرز به منظور برپایی این جشنواره و نمایشگاه داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: در این رخداد فرهنگی، مقدم در پایان ضمن دعوت از مردم برای بازید از این نمایشگاه به منظور حمایت از کالای ایرانی،  خاطرنشان کرد: ٧٢  غرفه و ٣ سیاه چادر برای این جشنواره در نظر گرفته شده است و این جشنواره و نمایشگاه از ٢١ تا ٣٠ تیرماه از ساعت ١٧ الی ٢٣ در محوطه سالن شهیدان نژاد فلاح پذیرای عموم مردم است.

گفتنی است: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونت اجتماعی شهرداری کرج ، شورای اسلامی شهر، بسیج جامعه بانوان، اداره کل آموزش و پرورش، فنی حرفه ای استان البرز، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، بهزیستی، اتاق اصناف و اتحادیه تولیدکنندگان کنندگان و توزیع کنندگان پوشاک، اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان صنعت معدن و تجارت همکاری گسترده و مطلوبی را در برپایی این رویداد ملی داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز