رییس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان ارومیه خبر داد:

تیم های شنا، شیرجه و واترپلوی ارومیه در باکو اردو می‌زند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۸:۲۴
کد خبر: ۷۳۰۳۲۲
تیم های شنا، شیرجه و واترپلوی ارومیه در باکو اردو می‌زند
رییس هیأت شنا شیرجه واترپلو ارومیه گفت: تیم های شنا، شیرجه و واترپلوی هیأت در راستای پیگیری اردو آماده سازی خود برای حضور پر قدرت در مسابقات و بازی های پیش رو عازم باکو خواهند شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، اکبر ابوالفتحی با اعلام این خبر افزود:تیم شیرجه و واترپلو ارومیه که برای حضور پر قدرت در مسابقات و بازی‌های استانی و کشوری از روزهای آغازین خردادماه در تمرینات و جذب نفرات مستعد زیر نظر مربیان و کمیته استعداد یابی به سر می‌برند، برای پیگیری تمرینات آماده سازی خود در سال جاری یک هفته  در شهرباکو جمهوری آذربایجان اردو  می زد.

وی خاطرنشان ساخت: اعضا تیم شنا و شیرجه و واترپلوی ارومیه در اردوی باکو با استفاده از امکانات تمرین در خشکی این کشور، ادامه تمرینات تخصصی آماده سازی خود را برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری با تیم های حاضر در شهر باکو اردوی مشترکی خواهند داشت.

رییس هیأت شنا شیرجه واترپلو ارومیه ادامه داد: شاه کلید موفقیت در ورزش داشتن استراتژیک بلند مدت و حرکت بر روی مدار آن است. هیأت شنا شیرجه واترپلو ارومیه با تدوین برنامه های سه ماه طبق تقویم ورزشی صادره از هیأت استان برنامه های استراتژیک و کاربردی تدوین و برنامه ریزی کرده است. خوش بختانه هیات استان استراتژی دارد و در این مدت تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است. اگر هیأت شنا بر روی مدار استراتژی حرکت کند مطمئنا بر روی سکوهای بزرگ تری خواهد ایستاد.

ابوالفتحی خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب نتوانسته ایم از ظرفیت رشته شنا، شیرجه و واترپلو استفاده کنیم. لازم است با تداوم ثبات مدیریت، برنامه دراز مدت و بهره گیری از مربیان برتر ، جایگاه این ورزش پایه و تعدد مدال آوری بشتر ارتقا یابد.

گفتنی است: این اردو با حضور شناگران مستعد که زیر  نظر مربیان و کمیته استعداد یابی-تیم های شنا، شیرجه و واترپلو ارومیه انتخاب می شوند به مدت یک هفته با اسپانسری و حمایت یک فرد خیر و ورزش دوست در سال جاری در شهر باکو برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز