نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

جمهوری اسلامی همواره در برقراری صلح جهانی پیشقدم است

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۹:۲۲
کد خبر: ۷۳۰۳۴۱
جمهوری اسلامی همواره در برقراری صلح جهانی پیشقدم است
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسناد و مدارک تاریخی همواره در برقراری صلح جهانی پیشقدم است و مناسبات با سایر کشورها را بر مبنای اخلاق، انسانیت و مولفه های صلح دنبال کرده است.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی ایران در اراک افزود: اسناد و مدارکی که در سازمان ملل به ثبت رسیده بیانگر آن است که گفتمان ایران اسلامی همواره صلح جویانه و همراه با سیاست های صلح و امنیت جهانی است و تنها در مواقعی که خاکش مورد تجاوز دشمن واقع شده موضع دفاعی داشته و هرگز آغازگر جنگ و خشونتی نبوده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اکنون نیز برای ایجاد صلح در کشورهای یمن و سوریه پیشنهادات سازنده ای با محوریت بهره گیری از آرای مردم در رفع مشکلات این کشورها ارائه کرده است.

مقدسی با یادآوری بدعهدی آمریکا در زمینه خروج از سند بین المللی برجام، افزود: خروج آمریکا از برجام چهره واقعی این کشور را برای جهانیان آشکار کرد و نشان داد که نمی توان به این کشور اعتماد داشت.

وی ادامه داد: گزارش های آژانس انرژی اتمی در خصوص عمل به تعهدات مفاد سند بین المللی برجام توسط جمهوری اسلامی ایران پیام آور این است که کشور ما صلح جو است و برای گسترش ثبات و آرامش در جهان پیشتازی می کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه عمل به تعهدات جمهوری اسلامی در برجام توسط سازمان انرژی همواره مورد تایید آژانس انرژِی اتمی بوده است، می طلبد در این شرایط سازمان ملل از این تعهد حمایتی بیشتری به عمل آورد و در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز