مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران تاکید کرد؛

اهتمام جدی برای ارتقا کمی و کیفی سطح خدمت به جامعه ایثارگری استان

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۰۵۷۸
اهتمام جدی برای ارتقا کمی و کیفی سطح خدمت به جامعه ایثارگری استان
با حضور مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نشست صمیمی با خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان کاشمر در محل امام زاده سیدحمزه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ با حضور مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نشست صمیمی با خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان کاشمر در محل امام زاده سیدحمزه برگزارشد.

وی ابراز داشت: اگر چه با محدودیت های بودجه ای در کشور مواجه هستیم اما با برنامه ریزی های صورت گرفته، اهتمام بر این است که در ارائه خدمت به این قشر خللی وارد نشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر هم با اشاره به این که مردم دومین شهر زیارتی خراسان رضوی هزار و 821 جانباز و آزاده و 650 شهید تقدیم انقلاب کردند؛ گفت: علاوه بر 2 هزار و 588 نفر جامعه ایثارگری، 13 هزار و 874 نفر از منسوبین خانواده های شاهد و ایثارگر هستند.

وکیلی نیا موضوع درمان، اشتغال و ساماندهی گلزار شهدا را از مهم ترین خواسته های جامعه ایثارگری شهرستان کاشمر عنوان کرد.

در دیدار چهره به چهره مشاور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی، برخی از مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بررسی شد.

 

 

نظر شما