افزایش دوبرابری حضور جوانان استان در تیم‌های ملی

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۱:۰۱
کد خبر: ۷۳۰۶۲۹
افزایش دوبرابری حضور جوانان استان در تیم‌های ملی
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اثرات مثبت دوره های اوقات فراغت از افزایش حضور نوجوانان و جوانان استان در تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی که در دفتر استاندار برگزار شد ضمن ابراز ناراحتی از عدم همکاری دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: بعد از جلسه گذشته که قرار بود تمامی ارگان‌ها گزارشی از ظرفیت‌های سازمان خود ارائه دهند تنها هفت دستگاه در این خصوص همکاری کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم دستگاه‌های که تصمیم دارند در راستای پر کردن اوقات فراغت و حوزه های آموزشی برنامه‌ای را برگزار کنند موظف هستند تا مجوزهای لازم را اخذ کنند و در دورهای که برگزار می‌شود از افراد متخصص بهره گیرند چرا که اگر اتفاقی رخ دهد برای آن دستگاه مشکل بوجود خواهد آمد و قوه قضاییه به این حوزه ورود می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: اوقات فراغت خاص جوانان نیست و تمام رده های سنی را در برمی‌گیرد و تنها به بازه زمانی تابستان محدود نمی‌شود و باید با برنامه های راهبردی در تمام ایام سال این برنامه ها با هدف معین و مشخصی در خصوص آموزش و فرهنگ سازی ادامه داشته باشد تا از آسیب های اجتماعی و فرهنگی پیشگیری شود.

صبوریان با اشاره به بازده مثبت برگزاری دوره‌های که در اوقات فراغت برگزار می‌شود بیان کرد: با توجه به برآورد عملکرد دستگاه و همچنین افزایش دو برابری حضور جوانان و نوجوانان استان در تیم های ملی می‌توان به تاثیر دوره‌های اوقات فراغت و بررسی کیفیت این دوره ها پی برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز