مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

برق ادارات پرمصرف قطع شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۳۰۶۵۵
برق ادارات پرمصرف قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق چندین اداره و بانک پرمصرف در استان خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، محمد محمد اله‌داد با بیان اینکه در زمینه مصرف انرژی نیازمند یک عزم ملی هستیم، افزود: درست مصرف کردن انرژی باید از سوی ادارات شروع شود .

وی با بیان اینکه طرح ارزیابی و پایش مصرف انرژی از 10 تیرماه جاری توسط شرکت به اجرا درآمده است، افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تنظیم ساعات کار ادارات و بانک ها در راستای مدیریت مصرف برق، این شرکت با اعزام 25 اکیپ به ادارات و بانک های  استان نسبت به نظارت بر اجرای بخشنامه مذکور، حصول اطمینان از قطع سیستم های سرمایشی در ساعت اعلام شده و به مدار آمدن ژنراتورهای اضطراری ادارات و قطع برق ادارات بد و پرمصرف اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم با سیاست های اصلاح الگوی مصرف برق بویژه مدیریت مصرف در ساعت های اوج بار کمک شایانی در تامین برق مطمئن و پایدار برای تابستان امسال است .

مهندس اله داد بیان کرد: مدیریت مصرف بحث مهمی است اما پیچیده نیست و همه ما می توانیم در این زمینه نقش خود را ایفا کنیم و با خرید تجهیزات مناسب، زمان مصرف، نحوه مصرف، استفاده از نور طبیعی، استفاده از لامپ های کم مصرف، بکارگیری نورهای موضعی در محیط خانه، تنظیم دمای کولر گازی روی 23تا25درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و...  70 درصد در کاهش مصرف برق خانگی و اداری صرفه جویی کنیم .

وی با قدردانی از همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف اضافه کرد: تداوم صرفه جویی به عنوان یک رسالت و مدیریت مصرف بهینه برق از قطعی برق بیشتردر استان جلوگیری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز