مشاور استاندار کرمانشاه:

منافقان منفورترین گروه نزد ملت ایران بوده و هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۳۰۶۹۶
منافقان منفورترین گروه نزد ملت ایران بوده و هستند
مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران با بیان اینکه منافقان خیانت های بزرگی به ملت ایران کرده اند؛ گفت: این تروریستها منفورترین گروه نزد ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جعفر همتی روز چهارشنبه در ستاد گرامیداشت عملیات مرصاد در استانداری با اشاره به اینکه همه ساله در سالروز عملیات مرصاد مراسمی به یاد شهیدان در محل یادمان این عملیات برگزار می شود؛ بیان داشت: امسال نیز علاوه بر این مراسم بیش از 100 برنامه اجرا خواهد شد.

او در خصوص این عملیات گفت: منافقان در آن زمان دچار توهم شدند که می توانند یک روزه خود را به تهران برسانند برای همین پنج هزار نیرو در قالب 25 تیپ 200 نفری را وارد خاک کشورمان کردند.

همتی ادامه داد: رزمندگان اسلام بلافاصله توهم آنها را در هم شکستند و بیش از هزار و 500 نفر از آنها به هلاکت رسیدند و هزار و 500 نفر نیز مجروح شدند.

به گفته وی ، کمتر از هزار نفر از منافقان در نهایت با مصیبت توانستند به پادگان اشرف برگردند.

همتی تصریح کرد: منافقان آنچنان شکست سختی خوردند که تا به امروز نتوانستند هیچ سازماندهی انجام دهند.

وی با بیان اینکه رزمندگان شرکت کننده در این عملیات از سراسر ایران بودند؛ افزود: طبق آمار بنیاد شهید 110 نفر از رزمندگان استان کرمانشاه در این عملیات به شهادت رسیدند.

هرچند او آمار سایر نهادها مانند سپاه و ارتش را با آمار بنیاد شهید مقداری متفاوت دانست.

آنچنان که اعلام شد برگزاری مراسم یادبود در محل یادمان شهدای مرصاد روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه ساعت هشت و 30 دقیقه آغاز می شود.

تجلیل از خانواده شهدای عملیات مرصاد، گلباران یادمان توسط هوانیروز، برپایی ایستگاه صلواتی برای پنج هزار نفر در محل یادمان توسط اصناف، برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد با شرکت 18 استان، برپایی نمایشگاه کتاب، همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز