معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :

مدیری که به مساله جوانان اهمیت نمی دهد بدون تردید با اولویت های کشور هم آشنا نیست

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۰۷۱۷
مدیری که به مساله جوانان اهمیت نمی دهد بدون تردید با اولویت های کشور هم آشنا نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: مدیری که به مساله جوانان اهمیت نمی دهد بدون تردید با اولویت های کشور هم آشنا نیست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در بیست و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که صبح امروز با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مساله جوانان باید دغدغه همه مدیران باشد افزود: مدیری که به مساله جوانان اهمیت نمی دهد بدون تردید با اولویت های کشور هم آشنا نیست.

رادفر در ادامه بر ضرورت حضور مدیران در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان تاکید کرد و گفت: مساله جوانان به قدری دارای اهمیت است که انتظار می رود مدیران شخصا در جلسات ستاد حضور داشته باشند؛ از جلسه آتی ستاد حضور نماینده یا کارشناس به نیابت از شخص مدیر قابل قبول نیست.

وی همچنین خواستار احصاء و اولویت بندی مسائل و مشکلات جوانان استان جهت طرح در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شد و گفت: موضوع جلسات ستاد باید مشخص باشد و همه اعضا حول یک موضوع مشخص ایده و راهکار ارائه دهند تا بتوانیم به یک جمع بندی مشخصی برای حل مشکلات مختلف جوانان برسیم.

معاون استاندار در ادامه سخنان خود گفت: جوانان خودشان نیز باید در امر اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی مشارکت داشته باشند و در این خصوص طرح ها و ایده ها خود را ارائه دهند.

رادفر با بیان اینکه استخدام های دولتی به هیچ وجه پاسخگوی اشتغال جوانان نیست، افزود: باید با تقویت بخش خصوصی و حمایت از طرح های کارآفرینی زمینه حضور و اشتغال جوانان در بخش های مختلف غیر دولتی نیز فراهم شود.

رادفر بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: هر چه یاس و ناامیدی در جامعه بیشتر شود توان و انگیزه برای ادامه کار از دست خواهد رفت.

در این جلسه همچنین اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد استان آذربایجان غربی معارفه شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز