صدا و سیما از به تصویر کشیدن زندگی های پر زرق و برق جلوگیری کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۰:۳۲
کد خبر: ۷۳۰۷۶۱
صدا و سیما از به تصویر کشیدن زندگی های پر زرق و برق جلوگیری کند
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از صدا و سیما خواست تا با جلوگیری از به تصویر کشیدن زندگی های پر زرق و برق، به کمک نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان بیاید.

به گزارش  خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان البرز، قدرت الله شمیرانی در حاشیه نشست کارشناسان دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان اینکه صدا و سیما در راستای نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان گام بردارد، تصریح کرد: به جهت عملی شدن این امر باید صدا و سیما از نمایش و به تصویر کشیدن زندگی های پر زرق و برق در فیلم ها و برنامه های معنوی جلوگیری کند.

وی همچنین با برشمردن راهکارهای ایجاد ازدواج آسان و پایدار، عنوان کرد: توسعه و سنجش مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، دوره های آموزشی TOT، فعال سازی مراکز مشاوره، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج، کارگاه های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج، جشنواره معرفی آداب و رسوم و نمایشگاه ازدواج می تواند به ازدواج آسان، به هنگام و پایدار کمک کند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: البته اگر در جایی میزان اثرگذاری برنامه های حوزه ازدواج درخصوص ازدواج آسان کاهش دارد، باید صدا و سیما هم همت کند و از به تصویر کشیدن زندگی های پرزرق و برق در فیلم ها و برنامه های معنوی جلوگیری نماید.

 

 

نظر شما