رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان ،خبرداد:

راه اندازی خانه بیلیارد لرستان /اهدا چهارمیز بیلیارد به هیئت استان

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۱:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۹۴۶
راه اندازی خانه بیلیارد لرستان /اهدا چهارمیز بیلیارد به هیئت استان
رضا باقری‌طولابی " از راه اندازی خانه بیلیارد لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛طولابی با اشاره به نشست مشترک خود با هاشم اسکندری رییس فدراسیون بیلیارد وبولس ،اظهار کرد: پس از مدت‌ها پیگیری، سرانجام با مساعدت اداره ورزش و جوانان لرستان و شخص رییس فدراسیون، تا اواسط شهریورماه ۹۷ خانه بیلیارد لرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته‌ی رئیس هیئت بیلیارد لرستان، خانه بیلیارد در مجموعه ورزشی شهید سبزی‌پرور خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: پس از ماه‌ها پیگیری و رایزنی خوشبختانه تلاش‌مان نتیجه داد و در جلسه‌ی روز سه‌شنبه که در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد، هاشم اسکندری قول مساعد داد که ظرف ۲۰ روز آینده چهار میز بیلیارد جهت راه‌اندازی خانه بیلیارد به هیئت لرستان اهدا شود.

طولابی خاطر نشان کرد: در این جلسه گزارشی از عملکرد دو سال گذشته هیئت لرستان را خدمت رئیس فدراسیون ارائه داده و انتظارات‌مان را از فدراسیون عنوان کردیم.

او ادامه داد: در این‌ جلسه هاشم اسکندری  رییس فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس ایران نیز ضمن تمجید از عملکرد هیئت لرستان تاکید کرد که با توجه به گزارش‌های دریافتی و رصد فعالیت هیئت لرستان خوشبختانه اقدامات رضایت‌بخشی انجام شده است همچنین رییس فدراسیون بیلیارد  در راستای پیشرفت بیلیارد لرستان و جهت کمک به راه‌اندازی خانه بیلیارد استان  بر اساس توافق و قول اردیبهشت ماه ۹۷   فدراسیون تا ۲۰ روز آینده چهار میز بیلیارد را به هیئت لرستان اهدا می‌کند.

گفتنی است در این جلسه آرش میراسماعیلی، نماینده و سخنگوی ورزشکاران در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز