ظرفیت گردشگری آنلاین ایران بالا است

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰:۲۳
کد خبر: ۷۳۱۱۹۴
ظرفیت گردشگری آنلاین ایران بالا است
یک فعال فضای مجازی در حوزه حمل و نقل با بیان اینکه گردشگری آنلاین ایران بازاری با ظرفیت های بالاست، گفت: همواره برای مردم مهمترین عامل تاثیرگذار در انتخاب خدمات سفر، قیمت بوده و مطالعات ما نشان می دهد بیش از 70 درصد از کاربران قیمت بالا را مانع اصلی اقامت در هتل ها می دانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرعلی مهاجر در جمع خبرنگاران افزود: اگرچه عوامل مختلفی در این موضوع تاثیرگذار می باشد اما زمانی که مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشارند، ترجیح می دهند مسافرت نکنند یا به دلیل عدم توان پرداخت هزینه های هتل، به گزینه های اقامتی دیگر مراجعه کنند.

مهاجر با اشاره به اینکه هزینه سفر در ایران نسبت به کشورهای دیگر بسیار بالاست گفت:مردم به دلیل اینکه سفر داخلی و اقامت در هتل برایشان گران تمام می شود، ترجیح می دهند اقامت در هتل را در سفر خود فاکتور بگیرند.

 وی ادامه داد: زیرا هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره شهرهای کشور به نسبت درآمد سالانه 1.2 درصد و تقریبا دو برابر میانگین جهانی می باشد،در حالی که این رقم در ترکیه 0.7 درصد و در چین 0.4 درصد است.

مدیر ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم سهم سفرهای داخلی را از درآمد سالانه هر خانواده را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم به راحتی صنعت گردشگری کشور با رشد 100 درصدی مواجه خواهد شد.

وی درخصوص استراتژی‌های این استارتاپ برای جذابیت خدمات به مسافران اظهار کرد: به جای پرکردن بیلبوردهای تهران ترجیح دادیم شرایطی را برای سفر آسان و مقرون‌به‌صرفه برای ایرانیان فراهم کنیم و از طرفی کمک شود تا  هتل ها در فصل رکود تعداد مشتریانشان افزایش پیدا کند.

مهاجر تصریح کرد: با این برنامه‌ها توانستیم فروش‌مان را در فصل رکود 220 درصد افزایش بدهیم و در حال حاضر به پرفروش‌ترین پلتفرم آنلاین رزرو هتل در ایران تبدیل شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز