برگزاری مراسم جشنواره دختران؛ حمایت‌های روانی و اجتماعی- توسعه پایدار در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۳۱۳۱۵
برگزاری مراسم جشنواره دختران؛ حمایت‌های روانی و اجتماعی- توسعه پایدار  در کرمانشاه
بزودی مرکز نگهداری زنان در معرض آسیب در کرمانشاه دائر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم جشنواره دختران؛ حمایت‌های روانی و اجتماعی- توسعه پایدار که به مناسبت گرامیداشت هفته‌بهزیستی در مجتمع فرهنگی  آموزشی بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۸_۱۲-۱۵-۴۶

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بر اساس شاخص‌های آماری همه دختر خانم‌ها موفق و تحصیل کرده می‌باشند، بسیاری از دخترانی که تحت حمایت سازمان بهزیستی بودند همکار ما هستند، بسیاری تشکیل خانواده داده و مادران موفقی هستند، شماری کارآفرین و همگی با پشتکار و توانایی خودشان توانسته‌اند موفقیت‌هایی کسب کنند که باعث افتخار است.

او افزود: با کمک مددکاران و روانشناسان بهزیستی استان کرمانشاه تا کنون بیش از 75 درصد از مددجویان خانه سلامت (دخترانی که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شدند)، به آغوش خانواده ها برگشت‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افرادی که به خانواده‌ها برگشتن مرتب رصد می‌شوند، چنانچه شرایط مناسبی نداشته باشند به مرکز بر می‌گردند.

دکتر قادری ادامه داد: مشکلاتی که امروزه در جامعه پیش می‌آید قطعا این آسیب‌ها تعدادی را گرفتار می‌کند، سازمان بهزیستی وظیفه دارد با تمام توان به موضوعات آنان رسیدگی کند.

او افزود: برخی آسیب‌های اجتماعی به سمت دختران وزنان می‌رود مانند اعتیاد که آثارش بر روح و روان و جامعه در زنان قطعا بیشتر از مردان است و ما اگر به هر دلیل احساس کنیم خانمی آسیب دیده به عنوان خط مقدم موضوع را سازمان دهی می‌کنیم ودر این خصوص محدودیتی نداریم.

قادری از یک مرکز نگهداری زنان در معرض آسیب خبر داد که قرار است به زودی در کرمانشاه دائر شود.

گفتنی است در این مراسم گروه موسیقی کلاریس اجرای موسیقی داشتند و در پایان مراسم از تعدادی از دختران نمونه تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز