معاون جوانان وامورفرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

ضرورت توسعه سمن های حوزه جوانان در سطح شهرستانها/ روند تکمیل خانه جوان پلدختر در حال انجام است

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۴۷۱
ضرورت توسعه سمن های حوزه جوانان در سطح شهرستانها/ روند تکمیل خانه جوان پلدختر در حال انجام است
"عبدالله عزیزپور" برلزوم پیگیری احداث خانه های جوان توسط روسای شهرستانهای ورزش وجوانان لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور صبح روز شنبه در جلسه شورای اداری ورزش وجوانان لرستان که در محل سالن اداره کل برگزار شده بود ،اظهار کرد: روسای ورزش وجوانان شهرستان ها در خصوص بحث احداث یا تکمیل خانه های جوان در شهرستانهای خودجهت همکاری با حوزه جوانان اداره کل همیت وفعالیت لازم را نشان دهند .

اوبا اشاره به روند احداث خانه های جوان در برخی از شهرستانها  افزود:روند  تکمیل خانه  جوان   پلدختر در حال انجام است ودرتلاش هستیم تا  خانه جوان این شهرستان را طی  امسال راه اندازی کنیم.

عزیزپور با تاکید بر ضرورت توسعه سمن ها در سطح شهرستانها واهمیت آن در حوزه جوانان دستگاه ورزش استان نیز گفت: روسای ادارت ورزش وجوانان شهرستانها با  افرادی که سمن هایی را دراداره وررزش وجوانان ثبت کرده اندتماس گرفته  وجویای حل مشکلاتشان شوند.

او با بیان اینکه  اگر سازمان مردم نهادی در حوزه جوانان  وجود نداشته باشدبه معنی این است که  عملاهیچ کاری در این حوزه صورت نگرفته است ،تصریح کرد:  کلاسهای آموزشی که درموضوعاتی مانند آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان هاباید برگزارشودبه وسیله سمن ها برگزارمی شود که در این رابطه روسای ادارات شهرستانها باید پیگیر برگزاری این کلاس ها توسط سمن های حوزه جوانان باشند.

عزیزپور ادامه دادجای گلایه مندی است که  درشهرستانهایی که دارای سمن هستند هنوز هیچ جلسه ایی برگزارنشده است لذا همانطور که با هییت های ورزشی جلسه برگزار می شود باید با سمن های حوزه جوانان  نیز جلسات منظم در خصوص حل مشکلاتشان  برگزارشود.

معاون جوانان اداره کل وررزش وجوانان لرستان در ادامه از برگزاری جشنواره ازدواج در طی ماه آتی خبرداد وگفت: در این ماه جشنواره ازدواج رابرگزار خواهیم کرد وروسای اداره ورزش وجوانان شهرستانها  آمادگی داشته باشند تا مثل هفته جوان درتمام شهرستانها خصوصا شهرستانهایی که دارای سمن هستند بتوانیم این جشنواره را نیز با موفقیت وکیفیتی خوب برگزار کنیم .

عبدالله عزیزپور با تاکید برلزوم نصب بنر در خانه های روستایی نیز گفت: انتظار داریم که روسای ادارت ورزش وجوانان هر شهرستان در خوص نصب بنرهای خانه های روستای هم در بحث جوانان و هم در حوزه ورزشی این خانه ها این ایده را عملی کنند چون وزارت از ما این  انتظار رادارد وهمچنین  برجذب بودجه  تاثیرگذاراست.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز