با همکاری شهرداری مهاجران شرکت پتروشیمی شازند و اداره برق صورت پذیرفت

آغاز اصلاح الگوی مصرف در روشنایی معابر شهر مهاجران

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۲:۰۰
کد خبر: ۷۳۱۴۸۲
آغاز اصلاح الگوی مصرف در روشنایی معابر شهر مهاجران
با همکاری شهرداری مهاجران شرکت پتروشیمی شازند و اداره برق در راستای کاهش مصرف، ۱۷۰۰ دستگاه چراغ پرمصرف در سطح شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند تعویض شد.

به گزارش برنا از اراک ،  مامقانی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان شازند گفت: ۱۷۰۰ دستگاه چراغ پرمصرف ۲۵۰ وات با چراغ‌های ال. ای. دی کم مصرف ۱۰۰ وات در راستای کاهش مصرف برق در شهر مهاجران تعویض شد.

مامقانی نژاد با بیان اینکه این عملیات طی یک مانور روشنایی معابر دو روزه با همکاری ۱۰ اکیپ اجرایی از توزیع برق شهرستانهای استان اجرا شد، افزود: این امر می تواند در مدیریت بار مصرف شهر مهاجران بسیار موثر باشد.

وی نوسازی چراغ های موجود، کاهش بار و تلفات و بهبود مبلمان شهری را از اهداف اجرایی این مانور عنوان کرد.

حاتمی رئیس شورای شهر مهاجران ضمن تشکر از زحمات رجاییان شهردار این شهر گفت: این امر به منظور کاهش مصرف برق سطح شهر مهاجران و با همکاری ادارات مختلف انجام شد تا بتوانیم سهم کوچکی در مصرف بهینه برق داشته باشیم.

وی ضمن امیدواری نسب به کاهش مصرف برق توسط شهروندان افزود: یکی دیگر از اهداف این طرح روشن سازی معابری بود که شهروندان مهاجران در رفت و آمد از آن ها با مشکل مواجه بودند.

وی در پایان گفت: برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان نیاز داریم ادارات در این شهر نیز یک شعبه داشته باشند در حال حاضر بسیاری از ادارات در شهر مهاجران هیچ شعبه ای ندارند.

 

نظر شما