جشنواره شنا هر فصل در شهر ارومیه برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹:۲۷
کد خبر: ۷۳۱۶۰۱
جشنواره شنا هر فصل در شهر ارومیه برگزار خواهد شد
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان ارومیه گفت:به منظور شناسایی، تقویت و حمایت از شناگران مستعد شهرستان ارومیه،جشنواره شنا هرفصل در ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، اکبرابوالفتحی در اختتامیه جشنواره شنا که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا برگزار گردیدخاطرنشان کرد:این جشنواره آغازی بود تا از این به بعد جشنواره و مسابقات شنای دختران و پسران حداقل فصلی یک بار به صورت بین استخری برگزار شود تا شاهد پیشرفت در این رشته ورزشی باشیم، چرا که برگشت به عقب در همه عرصه‌ها و به ویژه ورزش هیچ وقت مطلوب نبوده است. قدم‌های اولیه برداشته شده و حالا خانواده شنا در بخش آقایان و بانوان منتظر اتفاقات بهتر و امیدوارکننده‌ تری است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا در شهرستان ارومیه برگزار شد افزود: در این جشنواره بیش از ۱۵۰ شناگر در دوبخش پسران و دختران در رده های سنی  ١١،١٠،٩ و١٢ سال از استخر های سطح شهرستان ارومیه حضور داشتند.

رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو شهرستان ارومیه تصریح کرد: نفرات برتر توسط کارشناسان و کمیته جذب استعداد بررسی، انتخاب و به تیم های شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان ارومیه جهت ادامه تمرینات و اعزام به مسابقات استانی و کشوری دعوت شدند.

درپایان این جشنواره به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی، مدال و  تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور از سوی فدراسیون شنا و تمامی عزیزانی که در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره زحمات شبانه روزی را متحمل شدند لوح تقدیر اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز