جشنواره شنا به میزبانی خانه شنا ارومیه برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۲:۰۱
کد خبر: ۷۳۱۶۰۲
جشنواره شنا به میزبانی خانه شنا ارومیه برگزار شد
جشنواره شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین‌المللی شنا همزمان با استان های سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسین بخشایشی ، در مراسم اختتامیه  جشنواره شنا در خانه شنا (استخرشهید باکری) ارومیه با بیان اینکه همیشه ورزشکاران خوبی برای حضور در مسابقات مختلف داریم، یادآور شد: استعدادهای زیادی در این استان در رشته‌های مختلف به خصوص شنا وجود دارد که باید شناسایی، تقویت و حمایت شوند.

وی توسعه و ارتقای این رشته ورزشی در استان را نیازمند توجه و حمایت فدراسیون شنا دانست و بر ضرورت توجه و حمایت بیشتر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از این ورزش در آذربایجان غربی تاکید کرد.

رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلوی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جشنواره شنا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا افزود:این جشنواره با هدف استعدادیابی این رشته ورزشی و در دو بخش آزاد و کرال پشت همزمان در استان های سراسر کشوربه مدت ۲ روز در دوبخش دختران و پسران و با حضور بیش از ۱۵۰ شناگر در  خانه شنای ارومیه برگزارشد.

بخشایشی خاطرنشان کرد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته ورزشی شنا وجود دارد که برگزاری این جشنواره ها و مسابقات در راستای ارتقای کیفیت ورزشکاران، مربیان و داوران شنا در استان آذربایجان غربی نقش بسیار ویژه‌ای دارد که ماه های آینده قطعا این جشنواره ها و مسابقات، در سطح وسیع‌تر برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز