کارشناس مسئول آموزش سازمان های مردم نهاد جوانان:

​البرز از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان است / میزبانی خوب البرز نشان دهنده توجه ویژه مسئولان این استان به جوانان است

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۷:۱۲
کد خبر: ۷۳۱۶۶۰
​البرز از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان است / میزبانی خوب البرز نشان دهنده توجه ویژه مسئولان این استان به جوانان است
کارشناس مسئول آموزش سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: ​البرز از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان است و میزبانی خوب البرز نشان دهنده توجه ویژه مسئولان این استان به جوانان است

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ شمسی اسدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان البرز گفت: این دوره به عنوان نخستین دوره دانش افزایی در جهت تسهیلگری و مربی گری در حوزه گزارش نویسی برای سازمان های مردم نهاد سراسر کشور در ٥٠ ساعت و با حضور برترین اساتید، برگزار شده است.

وی با اشاره به این موضوع که با توجه به رزومه های افراد، تعداد ٣٥ نفر از استان های مختلف در دوره دانش افزایی حضور دارند، ادامه داد: همچنین هدف از برگزاری این دوره تربیت مربیان و بازوانی در تمامی استان های کشور است.

کارشناس مسئول آموزش سازمان های مردم نهاد جوانان همچنین درخصوص ارزیابی میزبانی استان البرز، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از استان های فعال است که دارای ظرفیت های اجرایی ویژه و سمن های فعال بسیاری می باشد.

وی افزود: استان البرز در ارائه خدمات به سمن های جوانان از امکاناتی بهره برده که بیشتر برای میزبانی از مدیران اجرا می شود که این امر نشاندهنده توجه ویژه البرز به جوانان می باشد.

وی درخصوص برگزاری دوره های بعدی اضافه کرد: چنانچه با نتایج مطلوبی روبه رو شویم دوره های بعدی را در سایر استان ها هم برگزار خواهد.

 

 

نظر شما