معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

گوشت گرم وارداتی در کلانشهر اراک توزیع می شود

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۹:۴۲
کد خبر: ۷۳۲۱۷۸
گوشت گرم وارداتی در کلانشهر اراک توزیع می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: گوشت گرم وارداتی با نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در 20 نقطه کلانشهر اراک توزیع می شود.

به گزارش برنا از اراک، سعید فرخی در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی افزود: از خرداد ماه امسال تاکنون 67 تن گوشت در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان در این شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: با ایجاد سکوی تخلیه (گمرک مجهز به سردخانه) فرصت توزیع گوشت گرم وارداتی در استان مرکزی افزایش یافته و امکان پخش این محصول در سایر شهرستان ها نیز فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اکنون لاستیک مورد نیاز رانندگان وسایل سنگین به میزان کافی در استان وجود داشته و مشکلی در توزیع لاستیک مورد نیاز کامیون داران وجود ندارد.

فرخی گفت: 80 درصد مطالبات به حق رانندگان وسایل سنگین استان مرکزی تا کنون محقق شده است و تحقق دیگر خواسته های این قشر در دستور کار استانداری این استان قرار دارد.

وی افزود: بهره گیری از راه آهن برای انتقال هرچه سریعتر فرآورده های مورد نیاز استان از جمله برنامه های استانداری مرکزی است که در صورت نیاز عملیاتی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی از افزایش قیمت 10 درصدی تعرفه مهد های کودک در سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و ادامه داد: این افزایش قیمت با توافق سازمان بهزیستی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و مصوبه کارگروه تنظیم بازار همانند سال های گذشته امسال نیز در استان انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز