نماینده مردم درود و ازنا در مجلس:

تولیدکنندگان را با محدودیت مواجه کرده‌ایم/ واحدهای تولیدی نیاز به کمک ویژه دولت دارند

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۲۲۵۶
تولیدکنندگان را با محدودیت مواجه کرده‌ایم/ واحدهای تولیدی نیاز به کمک ویژه دولت دارند
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها در حوزه تسهیلات اشتعال روستایی در لرستان به‌خوبی عمل نکرده‌اندو حمایت لازم را انجام نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مجید کیانپور شامگاه روز یکشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که با حضور معاون رئیس جمهوردر اتاق بازرگانی استان  برگزار شده بود،اظهار کرد:تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان به شکل مطلوب پرداخت نشده است ؛  چه دلیلی دارد که پرداخت نمی شود؟

او با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی لرستان توسط بانک ها تملک شده اندلذا باید  وضعیت آن ها باید تعیین تکلیف شود،افزود: واحدهای تولیدی نیاز به کمک ویژه دولت دارند و باید معضلات و مشکلات بخش تولید را حل کرد تا لااقل تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه با مشکل مواجه نشوند.

کیانپور تصریح کرد: تولیدکنندگان را با محدودیت مواجه کرده ایم اما ارز دولتی در اختیار بعضی  مسافران قرار می‌گیرد؛ حتی پول هم به آنها داده می‌شود تا افراد سفر خارجی خود را  انجام دهند.

نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در استان  مالیات با در صد های بالایی وصول می شود در صورتیکه  دارای مشکلات زیادی در بحث تولید و اشتغال هستیم،گفت: بخش خصوصی لرستان در حوزه مالیات مشکلات زیادی دارد.

او ادامه داد: برای حل  بخشی از مشکلات در استان‌ها باید به مسوولان استانی اختیارات بیشتر داد ودست آنها را در انجام امور باز گذاشت.

کیانپور با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران لرستانی افزود: باید به این نتیجه رسید که حمایت ازبخش خصوصی بایستی در دستور کار مسئولین قرار گیردو در راستای افزایش سرمایه‌گذاری باید  اختیارات استانداران را افزایش دهیم تا شاهد عملیاتی شدن مصوبات باشیم.

به گفته او اگر لرستان بخواهد یک قدم موثر در راستای توسعه و پیشرفت بردارد بایستی  معافیت‌های لازم به لرستان داده شود چون لرستان در حوزه بیکاری مشکلات عمده ای دارد.

این نماینده با انتقاد از عملکرد بانک‌های خصوصی در لرستان نیز تاکید کرد: عده ای از بانک‌های خصوصی منابع و پول خود را درخارج ازلرستان و در استان‌های  دیگر  سرمایه‌گذاری می‌کنند و هیچگونه  تعهدی نسبت به سپرده مردم ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز